Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal AST - NOV

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal AST - NOV Empty
BerichtOnderwerp: Deal AST - NOV   Deal AST - NOV Emptywo 22 jan - 19:49:17

Naar NOV: Jonas Gregaard Wilsly
Naar AST: Joseph Lioyd Dombrowski

Met Joseph haal ik een renner binnen die tijdens de Giro van 2019 voor mijn gevoel zijn uiteindelijke doorbraak heeft beleefd. Hij werd knap 12e in een heel goed deelnemersveld en draaide mede daardoor zijn beste seizoen ooit. Dombrowski past goed binnen ons team omdat we een beetje gebrek hadden aan leuke klimmers die ook nog een beetje konden tijdrijden.

Met Gregaard verlies ik natuurlijk een echt Astana-talent, maar verwacht met al die aankopen van afgelopen winter dat Gregaard zijn beurt nog even gaat duren. Zijn resultaten als belofte zijn wel hoopgevend, als hij de vrijheid krijgt kan die nog wel eens gaan doorbreken.
Ik kies dus nu voor Dombrowski, omdat ik denk dat hij meteen van waarde gaat zijn tijdens etappekoersen.

Al met al leuke onderhandelingen met Vito met dit als resultaat. Veel plezier met mijn oud-Astanarennertje Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal AST - NOV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - NOV   Deal AST - NOV Emptywo 22 jan - 20:22:48

Naar aanleiding van het transferverzoek van Joe, om het Astana van de kersverse vader Ben Pronk te gaan versterken. Wij van Novo Nordisk hebben het gevoel dat Joe uit is geleerd in het jonge team wat wij hebben. Met grote teleurstelling nemen wij afscheid.

Met Gregaard Wilsly hebben we een jonge talentvolle jongen gevonden die nog veel te leren heeft en in alle luwte kan gaan groeien.

Succes met Joe,
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 660
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal AST - NOV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - NOV   Deal AST - NOV Emptydo 23 jan - 9:16:04

Besproken en goedgekeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal AST - NOV Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - NOV   Deal AST - NOV Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AST - NOV
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL
» Deal BIA - UNO
» Deal AND - MAP
» Deal PDM - IAM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: