Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal MUN-SKY

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 354
Join date : 09-11-19

Deal MUN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal MUN-SKY   Deal MUN-SKY Emptyvr 24 jan - 3:59:43

Naar MUN: Frank + Offredo + Schär
Naar SKY: Rivera + 5mln

Ook de eerste deal van Team Sky is een feit!

Er wordt nog een jong talent verwelkomt binnen de Sky-gelederen. Met Rivera komt een nieuwe groeibriljant van Savio het team versterken. Deze jongen trapt al enkele jaren enorm hoge waardes op beklimmingen, maar in koersen kwam het er nog niet altijd uit. Dat kwam voornamelijk doordat Rivera altijd al veel energie kwijt was voor hij aan de klim begon door het matig kunnen rijden in het peloton en het matig kunnen rijden op een vlakke weg. Echter lijkt hij dit steeds beter te kunnen, getuige zijn resultaten van vorig jaar. Hierbij springt Milaan-Turijn natuurlijk voornamelijk in het oog, hierin werd hij 9e in een fantastische top-10. Met Cepeda (al onder contract bij Team Sky) kan Rivera het nieuwe droomkoppel van Savio worden. In Tachira waren die 2 in elk geval al goed op dreef.

Voor Rivera is er qua waarde flink in de buidel getast (ruim 95sv verlaat de ploeg). Frank is in de veiling binnengehaald om dit soort deals mee te kunnen maken. Hij is een prima renner die stabiel scoort en een goede stopvergoeding heeft, maar niet het type renner waar Team Sky naar op zoek is. Hij heeft bij deze zijn taak binnen Sky volbracht door als ruilmateriaal te functioneren voor een talent. Hopelijk kan hij in P1 nog wat gaan scoren in een van de Franse koersen, daarna zal hij dus verkassen naar MUN. Schär en Offredo hebben een wat lagere stopvergoeding en scoren niet zoveel. Voor Casper hopen wij dan ook dat zij er snel mee zullen kappen (voor de stopvergoeding).

De 5 miljoen was nodig om de deal helemaal af te ronden.

Bedankt voor de prettige onderhandelingen en succes met de 3 renners Casper!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal MUN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN-SKY   Deal MUN-SKY Emptyvr 24 jan - 17:06:01

De deal klopt, ik wilde Rivera eigenlijk niet kwijt want ik heb veel vertrouwen in hem. Toen Bryan met een bod met 3 renners kwam met een stopvergoeding tegen de 100 miljoen heb ik toch voor de zekerheid gekozen. Van Frank verwacht ik nog wel wat punten want dat is een redelijke renner. Offredo heeft niet gebracht wat ik van hem verwachte. Shär mag inderdaad hopelijk zo snel mogelijk stoppen. Die 5 miljoen krijg ik vanzelf vrij snel terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Pozzovivo112

Pozzovivo112


Posts : 404
Join date : 09-11-19

Deal MUN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN-SKY   Deal MUN-SKY Emptyvr 24 jan - 21:00:30

Wow mooi BryanC, een toptalent in ruil voor 3 pure knechten
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 660
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal MUN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN-SKY   Deal MUN-SKY Emptyvr 24 jan - 21:04:19

Pozzovivo112 schreef:
Wow mooi BryanC, een toptalent in ruil voor 3 pure knechten
Casper benadrukt in deze de waarde van het bod van Bryan. Dus los van het feit of het 3 knechten zijn. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 354
Join date : 09-11-19

Deal MUN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN-SKY   Deal MUN-SKY Emptyvr 24 jan - 21:11:01

Pozzovivo112 schreef:
Wow mooi BryanC, een toptalent in ruil voor 3 pure knechten

Rivera blijft natuurlijk wel een flinke gok tegenover 3 zekere waardes. Is maar net wat je liever hebt, wij gaan in ieder geval vol voor talent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal MUN-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN-SKY   Deal MUN-SKY Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MUN-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MUN - BOR
» Deal UNI - TIR
» Deal MOL - VAC
» Deal MUN - GBM
» Deal GBM - MOL

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: