Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal AST - ABS

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal AST - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal AST - ABS   Deal AST - ABS Emptywo 19 feb - 22:53:37

Naar ABS: T. Marczynski
Naar AST: A. Zeits + 3,5

Zeits gaat toch terug naar Astana!

Tijdens de draft zat ik al achter Zeits aan, echter had ik geen genoeg geld meer om hem aan te schaffen. Toentertijd had Chiel hem eigenlijk al voor mij gekocht. Hier komt dus nu een simpele deal uit. Hopelijk stopt Marczynski snel en oogst Chiel zijn stopvergoeding eind dit jaar.

Zeits heeft vandaag laten zien waarom ik in hem geloof tijdens zijn goede optreden in de Ruta Del Sol.
Ik herinner me ook zijn uitstekende optreden tijdens de Tour of the Alps van 2019 waar hij zeer nuttig werk deed voor zijn kompaan Jan Hirt.

Zeits komt dus weer thuis bij Astana Pro Team, welkom Andrey!
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 980
Join date : 09-11-19
Age : 29

Deal AST - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - ABS   Deal AST - ABS Emptywo 19 feb - 23:04:17

Deal klopt,

Ik heb Zeits inderdaad opgepakt in fase 3 omdat Ben hem graag had, wel met de voorwaarde dat ik er een eerlijk bod voor wilde. Dit eerlijke bod is er gekomen en Zeits gaat dus naar waar hij thuis hoort.

Ik verwacht van beide heren niet heel veel meer. Zeits heeft nog een paar jaar om mogelijk wat kleine punten te verzamelen, maar ik heb liever wat quick cash met Marczynski, die waarschijnlijk iets eerder zal stoppen. Daarnaast krijgt Marczynski hier en daar nog een kans waar hij verrassend uit de hoek kan komen. Dit bewees hij onlangs nog door 6e te worden in een van de wedstrijden op Mallorca.

Gezien Ben mijn coach is en we beide admins zijn, vragen we de andere admins om deze deal ook goed te keuren. Wij houden ons verder buiten de beoordeling van deze deal.

Ik wens Ben veel plezier met een van zijn favorietjes, en hoop voor hem dat hij nog een leuke uitschieter heeft voordat Ben de cash ontvangt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1094
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Deal AST - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - ABS   Deal AST - ABS Emptydo 20 feb - 21:56:29

Akkoord en verwerkt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal AST - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - ABS   Deal AST - ABS Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AST - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal TIR - VAC
» Deal AST - BOR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: