Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal AND-SKY

Ga naar beneden 
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 354
Join date : 09-11-19

Deal AND-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND-SKY   Deal AND-SKY Emptyza 22 feb - 10:10:07

Naar AND: Slagter + Rickaert
Naar SKY: Valter + 6 miljoen

Heb ik een beetje spijt dat ik Valter op wk2 verkocht heb? Ja...
Maar gelukkig is hij weer terug bij een van de Sky teams. Wel moet Slagter hiervoor gaan. Ik was eigenlijk van plan om Slagter te gebruiken in andere soort deals, maar nu was hij hier noodzakelijk. Slagter zal als PCT kopman vast nog goed gaan scoren in het Franse circuit. Rickaert had een heel goed 2018 en door blessures een minder 2019. Het is een sterke renner die vast in het Belgische circuit nog kansen gaat krijgen.

Valter heeft vorig jaar laten zien goed mee te kunnen in het klimwerk in de beloftencategorie. Wat vooral opviel was dat hij enorm stabiel was in zijn prestaties. Hij deed het hele jaar mee om de hoogste plekken. Ook in zijn eerste koersen bij de profs laat hij gelijk leuke dingen zien. Dat heeft mij echt overtuigd dat ik hem terug moet halen. Ik denk dat hij een mooie toekomst tegemoet gaat en kijk erg uit naar zijn ontwikkeling.

De 6 miljoen helpt mooi mee naar de P2 of zomerneos.

Bedankt Queso, voor de duidelijke en snelle onderhandeling.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal AND-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-SKY   Deal AND-SKY Emptyzo 23 feb - 7:38:16

Deal klopt.

Helaas moet ik het leuke talent Valter laten gaan. Gelukkig heb ik echter nog een aantal talenten in mijn team en ik verwacht met deze deal (zeker op korte termijn) meer punten te scoren. Slagter kan nog wel een paar jaar mee, heeft al een leuke SV opgebouwd en hopelijk bij zijn nieuwe ploeg komt hij wat beter uit de verf.

Rickaert is een beetje een gokje. Als hij zijn benen van 2018 weer weet te vinden is het een leuke renner en kan het mij aardig wat punten opleveren.

thanks Bryan, ik hoop dat het talent van Valter eruit komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal AND-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-SKY   Deal AND-SKY Emptyzo 23 feb - 10:40:59

Deze deal staat vooralsnog onder discussie bij de admins.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal AND-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-SKY   Deal AND-SKY Emptyzo 23 feb - 16:11:01

Deal is besproken met beide managers. Na overleg tussen alle admins is deze deal goedgekeurd.

Ondanks dat we het er onder de admins allemaal over eens waren dat Queso meer uit deze deal had kunnen halen, was het verschil niet groot genoeg om de deal af te keuren; Reden voor goedkeuring komt voort uit het feit dat de waardes van zowel Valter als Rickaert zeer volatiel zijn en mede omdat Queso en Bryan ervaren managers zijn die we vertrouwen met deze weloverwogen deal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal AND-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND-SKY   Deal AND-SKY Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AND-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB-SKY
» Deal MUN - SAL
» Deal BIA - UNO
» Deal AND - MAP
» Deal PDM - IAM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: