Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal CAN - PDM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal CAN - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Deal CAN - PDM   Deal CAN - PDM Emptydo 5 maa - 0:02:51

Naar PDM: Jenthe Biermans + 15
Naar CAN: Christian Knees

Biermans vertrekt naar Torsten voor een waarde van 30. Technisch gezien maak ik op deze manier 20 miljoen winst, ook al ben ik in de veronderstelling dat hij nog iets meer waard is dan dat.

Met Christian Knees haal ik een renner binnen die volgend jaar minimaal 500 punten gaat halen. Tenminste, dat hoop ik dan. Het zou ook prima zijn als hij aan het eind van het jaar zijn fiets aan het dak van zijn garage ophangt. Dan heb ik dan weer wat extra budget voor de NEO-sale.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 987
Join date : 09-11-19

Deal CAN - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CAN - PDM   Deal CAN - PDM Emptydo 5 maa - 7:48:23

Deal klopt

Past in het huidige beleid van PDM: het aantrekken van talentvolle renners die nog moeten doorbeken, het liefst aangevuld met wat cash.

Biermans laat elk jaar een behoorlijke vooruitgang zien in het koersen en zijn resultaten. Hij zit nu tegen het rijden van finales en halen van punten aan. Mogelijk dat hij zich dit voorjaar al eens kan laten zien. In de Samyn was hij in elk geval actief aan het koersen. Net als Karsten zie ik wel dat hij mogelijk meer waard kan zijn dan 30 maar zoiets blijft een risico voor de ontvangende manager. Daarom wilde ik er dan ook niet meer voor betalen. Hopelijk voor Karsten stopt Knees na dit seizoen zodat hij snel over de cash kan beschikken
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal CAN - PDM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: