Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 DEAL AST - TIR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 666
Join date : 09-11-19

DEAL AST - TIR Empty
BerichtOnderwerp: DEAL AST - TIR   DEAL AST - TIR Emptydo 26 maa - 21:37:37

Naar AST: Trentin
Naar TIR: Lampaert

Met Lampaert haal ik 1 van de kopmannen binnen van Deceuninck-Quick Step binnen. In de paar dit jaar door hem verreden wedstrijden maakte hij een erg goede indruk en leek hij een stap gemaakt te hebben in zijn ontwikkeling. Hopelijk zet zich dat voort als we weer gaan koersen en gaat hij op zijn terrein tot de wereldtop behoren.

Helaas moet Trentin gaan (was toch mijn 2e pick in de draft). Is al in de 30. Toont al jaren aan voor het allergrootste podium net te kort te komen (zie afgelopen WK en ook in De Omloop moest hij lossen) maar pakt voor dit spel natuurlijk heel veel punt en heeft 10 hogere stop dan Lampaert.

Ben we hebben eindelijk een deal!!!
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

DEAL AST - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: DEAL AST - TIR   DEAL AST - TIR Emptyvr 27 maa - 8:11:40

Deze deal klopt helemaal!

Ik ben eigenlijk wel heel blij met deze deal. Nu heb ik in plaats van een gedeelde kopman, een echte eenzame kopman op zijn gebied. Natuurlijk, Greg rijdt er ook rond maar denk dat Trentin andere klasse heeft en dus in aanmerking komt voor andere soort koersen waar hij als echte kopman zal worden uitgespeeld. Matteo Trentin, de held die vorig jaar net naast de WK-titel greep komt team Astana versterken. Hiermee wordt hij verenigd met Luka Mezgec, die ik ook een soort Trentin-light-achtige renner vind.

Trentin is natuurlijk wat ouder dan Lampaert, maar zie in Trentin de potentie hebben om zeker nog twee van zulke topseizoenen te draaien waardoor zijn stop ook zeer aanlokkelijk zal stijgen.

Lampaert heb ik als derde gedraft. Aanvankelijk was ik er erg blij mee, maar kreeg toch spijt van die ene keuze tijdens de draft. De reden is vooral dat Yves buiten het voorjaar niet echt multi-inzetbaar is. Trentin heeft volgens mij meer skills om punten te halen. Bewijs daarvan is het verschil in punten in 2019. Om die reden zou Lampaert op de transferlijst gaan, een positieve bijkomstigheid was dat hij erg sterk oogde tijdens het Nieuwsblad waardoor hij iets meer in de picture ging staan van andere managers. Na wat herhaaldelijk onderhandelen met Peter Post Forever kwam hij gisteren ineens met een mooi bod. Uiteindelijk zijn we hier dan ook erg snel uitgekomen, waarvoor dank!

@Peter Post: we gaan het zien of er überhaupt nog gekoerst zal gaan worden in 2020, anders veel plezier met Yves volgend seizoen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
DEAL AST - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: