Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal ARG-SKY

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
BryanC

BryanC


Posts : 354
Join date : 09-11-19

Deal ARG-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Deal ARG-SKY   Deal ARG-SKY Emptydi 9 jun - 13:46:35

Naar SKY: Van Aert + Majka
Naar ARG: Matthews + Cavendish + Golas + Arashiro + Capecchi

Hele grote deal met duidelijke kopmannen aan beide kanten. Uiteraard gaat deze deal mij vooral om Wout. Wout zal waarschijnlijk dit jaar alleen in de Tour het tenue van Sky mogen dragen, desalniettemin zal hij helemaal klaar zijn voor het volgende volledige seizoen. In Wout zie ik een absolute topper voor de komende jaren, hij heeft alle wapens om een hele grote te worden. Naast zijn bewezen kracht in de klassiekers heeft hij een sprint waar je een groene trui mee kan winnen en een tijdrit om wereldkampioen mee te kunnen worden. Het is dus zeker niet een typische klassieke renner die verder weinig punten pakt. Bij TJV lijkt hij perfect op zijn plek, ondanks dat hij ook wel eens moet werken voor Dylan of de gc guys.
Majka gaat hopelijk dit jaar de giro rijden, in deze onthoofde giro zie ik hem als een van de favorieten voor het podium. Daarna hoop ik dat hij een ploeg op gaat zoeken waar hij weer alleen de klimkopman kan zijn, CCC was perfect geweest voor hem... Maar Majka is niet degene die ik echt graag wilde in deze deal, Majka komt dan ook weer op de TL te staan.

Matthews is natuurlijk een grootse renner en nog helemaal niet zo oud. Ik denk dat Bling nog tot grootse dingen in staat is. Toch vraag ik mij af of hij nog heel lang op het aller aller hoogste niveau gaat blijven.
Verder is er een hele bult aan oude sv naar Argos gegaan, 215 miljoen. Mochten deze renners snel stoppen staat dit gelijk aan een absolute topneo. Hopelijk voor Ralf is dit het geval en kan hij er in de neosale echt wat moois mee halen.

Bedankt voor de snelle onderhandeling Ralf en veel succes met de renners.


Laatst aangepast door BryanC op di 9 jun - 16:14:39; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal ARG-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG-SKY   Deal ARG-SKY Emptydi 9 jun - 13:54:42

Flinke transfer, waarin ik met een klein beetje pijn in het hart afstand neem van WvA. Echter geeft me dit wel de ruimte om verder aan mijn team te bouwen voor in de toekomst met de aankomende SV van de wat oudere renners. Daarnaast is Matthews ook gewoon een leuke renner die eigenlijk het hele jaar door een puntenpakker kan zijn én dus maakt het dat voor mij ook aantrekkelijker om actiever te zijn op WK3.

Daarnaast heb ik dit besproken met mijn coach en hij geeft aan akkoord te zijn met deze deal.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Deal ARG-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG-SKY   Deal ARG-SKY Emptydi 9 jun - 14:09:19

Klopt!
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 354
Join date : 09-11-19

Deal ARG-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG-SKY   Deal ARG-SKY Emptydi 9 jun - 16:14:50

Uitleg bijgevoegd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal ARG-SKY Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG-SKY   Deal ARG-SKY Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal ARG-SKY
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal GMB - COR
» Deal MUN - CEP
» Deal VAC - RAB
» Deal UNI - MOL
» Deal UNI - MAP

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: