Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ABS - TIR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Peter Post Forever

Peter Post Forever

Deal ABS - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Deal ABS - TIR   Deal ABS - TIR Emptydi 9 jun - 17:08:37

Naar ABS: Eiking
Naar TIR: Van Gestel + 8

Met Van Gestel haal ik een renner binnen die elk seizoen een stapje vooruit gaat. Hij viel me vorig jaar in de RVV al op met een 13e plaats en dit jaar
met 9e plek in KBK en 10e in Samyn toont hij zich weer goed. Is pas 25 dus ben benieuwd hoe ver hij in het klassieke werk kan komen. Heeft nu nog Terpstra voor zich maar hoe lang nog??

Eiking haalt elk jaar stabiel zijn punten maar ik zie bij hem weinig progressie meer de laatste jaren. Is ook nog jong dus kan zich nog ontwikkelen maar ik kies dan liever voor een coureur die volgens mij de opgaande lijn te pakken heeft.

+ 8 was nodig om verschil in reeds opgebouwde stopvergoeding deels te compenseren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Deal ABS - TIR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - TIR   Deal ABS - TIR Emptywo 10 jun - 16:50:38

Deal klopt! Bij het openingsbod zaten we al meteen dicht bij elkaar, dit bleek dus ook vrij gemakkelijk tot een deal te leiden.

Hoewel ik vertrouwen heb in van Gestel en hem niet graag laat gaan, vind ik Eiking interessanter.

Eiking laat elk jaar zien iets beter te worden, is vaak kopman, en kan over het hele jaar verspreid punten halen. Ik zie hem de absolute top niet halen, maar ik verwacht dat hij een stabiele puntenpakker wordt.

van Gestel heeft het misschien in zich om top te worden op kasseien, maar wanneer hij dit niet wordt zie ik in hem geen stabiele punten pakker.

De 8 miljoen was ter compensatie van stops en punten.

Bedankt voor de goede onderhandelingen, hopelijk brengt van Gestel wat je van hem verwacht!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ABS - TIR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: