Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal MAP-IAM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal MAP-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal MAP-IAM   Deal MAP-IAM Emptywo 10 jun - 18:04:52

Naar MAP: Sonny Colbrelli+Richie Porte+12,5
Naar IAM: Marc Hirschi

Met deze deal haal ik mijn favoriet, Marc Hirschi, op wk 3 binnen. In feite heb ik er Pavel Sivakov voor betaald. Dat wel via een omweg. Ik ben zeer content met deze deal aangezien dit het mogelijk maakt dat ik op wk 3 steeds meer renners heb waar ik fan van ben. Hierdoor krijg ik extra zin in het nieuwe seizoen. Bedankt Noud en Ruud voor de goede onderhandeling en de snelle responsies!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal MAP-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MAP-IAM   Deal MAP-IAM Emptywo 10 jun - 18:28:29

Klopt

Ik wilde Hirschi, en Melvin wilde Hirschi hebben verschillende keren bijelkaar geinformeerd maar kwamen er nooit uit. Nu hebben we beide nog steeds Hirschi maar op een ander WK. Was nog niet makkelijk om er volledig uit te komen want we leken vast te lopen maar toen kwam er een andere mogelijkheid en kwamen we er alsnog uit.

Met Hirschi verlies ik een zeer groot talent en mijn eerste draftpick. Een baasje waar ik zeker in geloof, met potentie in eigenlijk alle koersen al zie ik hem zelf vooral uitgroeien in een topper voor de zwaardere eendagswedstrijden en rondes van een week. Met een vrij rappe sprint erbij kan dat zeker veel punten opleveren.

Colbrelli en Porte zijn gevestigde namen, misschien dat ik hiermee nog een kansje heb om zelfs dit jaar voor eindwinst mee te doen op WK3 al zal dat lastig worden, maar je weet het niet in zo n raar seizoen. Colbrelli gaat nog wel een tijd mee en kan in veel wedstrijden scoren, hopelijk gaat hij in Canada etc rijden. Porte mag de Tour winnen Wink. Daarnaast heb ik nu de gouden tandem voor de TDU met Porte en Impey, dan sta ik iig even bovenaan begin P1 in 2021 (mochten ze dan nog bij mij rijden).
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal MAP-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: