Klopt
Ik wilde Hirschi, en Melvin wilde Hirschi hebben verschillende keren bijelkaar geinformeerd maar kwamen er nooit uit. Nu hebben we beide nog steeds Hirschi maar op een ander WK. Was nog niet makkelijk om er volledig uit te komen want we leken vast te lopen maar toen kwam er een andere mogelijkheid en kwamen we er alsnog uit.
Met Hirschi verlies ik een zeer groot talent en mijn eerste draftpick. Een baasje waar ik zeker in geloof, met potentie in eigenlijk alle koersen al zie ik hem zelf vooral uitgroeien in een topper voor de zwaardere eendagswedstrijden en rondes van een week. Met een vrij rappe sprint erbij kan dat zeker veel punten opleveren.
Colbrelli en Porte zijn gevestigde namen, misschien dat ik hiermee nog een kansje heb om zelfs dit jaar voor eindwinst mee te doen op WK3 al zal dat lastig worden, maar je weet het niet in zo n raar seizoen. Colbrelli gaat nog wel een tijd mee en kan in veel wedstrijden scoren, hopelijk gaat hij in Canada etc rijden. Porte mag de Tour winnen
. Daarnaast heb ik nu de gouden tandem voor de TDU met Porte en Impey, dan sta ik iig even bovenaan begin P1 in 2021 (mochten ze dan nog bij mij rijden).