Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AST - BOR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal AST - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Deal AST - BOR   Deal AST - BOR Emptyza 13 jun - 14:36:00

Naar BOR: E. Gesbert + A. Zeits + 5 mil
Naar AST: G. Visconti

Hele simpele deal om mijn kern te verkleinen. Ik kies voor de grotere stop en voor de onzekerheid die Gesbert op dit moment met zich meebrengt. Zeker na zijn zeer akelige blessure van begin dit jaar. Natuurlijk hoop ik voor Hofsje dat hij zich gaat laten zien en veel punten bijeen zal sprokkelen. Ik denk dat hij bij Arkea zeker op zijn plek zit en de aanwezigheid van grote meneren als Bouhanni, Quintana en Barguil hem vleugels kunnen geven.

Ik ben blij dat ik Visconti mag verwelkomen voor het Italiaanse najaar! Ik ben benieuwd of hij nog wat kan ondanks zijn bijna bejaarde leeftijd.
Terug naar boven Ga naar beneden
hofsje

hofsje

Deal AST - BOR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - BOR   Deal AST - BOR Emptyza 13 jun - 14:55:30

Deal klopt

Met Gesbert haal ik een aardig jonge renner binnen die vorig jaar een goeie stijging heeft laten zien wel benieuwd wat hij nog meer kan laten zien
Zeits komt ook ging van Astana naar Mitchelton wat goed voor hem is krijgt wat meer vrijheid en dan ook steeds meer kans op punten

Visconti verlaat mijn ploeg , kan miss in het najaar nog wat scoren maar verwacht er niet heel veel van

Bedankt voor de onderhandelingen
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal AST - BOR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: