Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AST - GBM

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal AST - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Deal AST - GBM   Deal AST - GBM Emptyzo 14 jun - 11:16:48

Naar GBM: N. Bouhanni + J. Dombrowski + R. Hollenstein + D. Oss
Naar AST: M. Teunissen + S. Kruijswijk

Nadat de deal is afgekeurd moesten we terug naar de tekentafel. Ik verklein mijn kern opnieuw met twee renners. Oss zal er ook in worden betrokken, iemand die ik ook bewust had aangekocht omdat ik denk dat hij een verassing kan zijn tijdens klassiekers of ontsnappingen.
----
Met deze deal haal ik twee prachtige Jumbo-Visma renners binnen. Stevie vind ik een vette renner in de koers, maar ook als persoon. Hij geeft nooit op! Zijn podiumplek in de Tour van 2019 was hem van harte gegund. Wink Niet alleen omdat het een Nederlander is, maar ook omdat ik het die jongen zo gunde! Hopelijk gaat die komende jaren ook eens ervaren wat winnen is!
Mike Teunissen hoef ik verder weinig over te zeggen. Wat een fantastisch 2019 had hij met zijn touretappe als absolute hoogtepunt. Ik verwacht dat Jumbo-Visma hem steeds meer zal uitspelen als kopman op zijn terrein.

Het vertrek van Bouhanni en Dombrowski doen me pijn. Die eerste had ik in de draft en het deed me enorme deugd te zien dat hij volledig opbloeide bij Arkea. Dombrowski heb ik zien schitteren tijdens de Giro van 2019, en heb hem meteen binnengehaald.. Helaas gaat hij het pand alweer verlaten. Hollenstein werd betrokken om de deal rond te maken.

Al met al denk ik dat ik met deze deal meer ga meedoen voor de eindwinst van 2020, dat was het hoofddoel om deze deal te maken.
----
Als laatste wil ik Bert hartelijk bedanken voor hoe hij met deze situatie is omgegaan, uiterst professioneel en als een prettige gesprekspartner.

Laatst aangepast door ben_pronk op zo 14 jun - 11:24:08; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal AST - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - GBM   Deal AST - GBM Emptyzo 14 jun - 11:21:20

Denk dat mijn verhaal onderhand bekend is. Meer gekregen dan wat de bedoeling was. Akkoord dus en Ben bedankt voor de fijne onderhandeling.
Robin moet nog even toestemming geven maar die heeft hij mij al wel toegezegd.
Gast
Gast

Deal AST - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - GBM   Deal AST - GBM Emptyzo 14 jun - 11:22:16

Deze deal is ook vanuit de admins goedgekeurd.
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal AST - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - GBM   Deal AST - GBM Emptyzo 14 jun - 11:30:13

Mooi opgelost allemaal
bbflood

bbflood

Deal AST - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - GBM   Deal AST - GBM Emptyzo 14 jun - 11:31:56

Persoonlijk vind ik de benadering van de admins richting mij meer dan voortreffelijk. Helder en duidelijk.
Dank hiervoor.
Gesponsorde inhoud

Deal AST - GBM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - GBM   Deal AST - GBM Empty

Deal AST - GBM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: