Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AND - EUS

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Noud

Noud

Deal AND - EUS Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND - EUS   Deal AND - EUS Emptydi 16 jun - 14:45:42

Naar AND: Marc Soler + Lawson Craddock
Naar EUS: Aleksandr Vlasov + Kevin Inkelaar + Pawel Poljanski

Nadat duidelijk werd voor mezelf dat ik deze versie van WK3 op een iets andere manier wil gaan spelen dan de andere versies was voor mij Vlasov eigenlijk meteen doelstelling nummer 1. Het is een renner waar manager nogal verschillend tegenaan kijken, dus ik had gehoopt een manager te treffen die hem niet extreem hoog had zitten.

Helaas kwam ik er al snel achter dat Vlasov wel heel duur ging zijn en me sowieso Soler zou gaan kosten haha. Ik vind Soler persoonlijk nog wel een stukje verder dan Vlasov, al was Vlasov dit jaar in de Provence wel echt heel erg sterk. Maar omdat er toch wat verschil in zat moesten er wat namen bij komen in de deal.

Met Inkelaar haal ik een leuk talent binnen van Nederlandse makelaardij. Paar keer erg goed gereden in de Aoste, en gewoon een prima talent, die ik qua waarde een stukje hoger heb zitten dan Craddock.

Poljanski past daarnaast dan ook weer goed in de doelstelling, en zorgt weer voor iets van kernuitbreiding, waardoor ik op 19 renners kom. Daarnaast is Poljanski gewoon een doorgewinterde knecht die goed werk zal verrichten voor kopmannen Pogacar, Sivakov, Zakarin en Vlasov.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal AND - EUS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - EUS   Deal AND - EUS Emptywo 17 jun - 8:47:57

Deal klopt.

Er was behoorlijk wat interesse in Vlasov en sommigen kwamen heel dichtbij een deal maar Noud was doortastend en legde een mooie deal op tafel.

Ik heb veel vertrouwen in Vlasov, getuige ook mijn keuze voor hem in de derde draft ronde, maar ik schat Soler toch wel wat hoger in. Vorig jaar niet heel goed qua punten maar toen ook voornamelijk geknecht. In 2018 laten zien dat hij absoluut wat kan door Parijs-Nice te winnen en daarna 5de te worden in Catalunya. Met het vertrek van Quintana en Landa verwacht ik dat hij wat meer voor eigen kans mag gaan rijden. Ik denk dat zijn sterkste jaren er nog aan zitten te komen.

Er was nog wat nodig om het verschil tussen Soler en Vlasov te overbruggen en ik laat Inkelaar gaan, leuk talent maar uiteraard onzeker hoe hij zich gaat ontwikkelen. Krijg er Craddock voor terug, goede tijdrijder en vorig jaar in de Vuelta ook leuke dingen laten zien. Zal zeker wat puntjes scoren voor mij.

Dank voor de onderhandelingen Noud en succes met je Oost-Europese team.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal AND - EUS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: