Naar AND: Marc Soler + Lawson Craddock
Naar EUS: Aleksandr Vlasov + Kevin Inkelaar + Pawel Poljanski
Nadat duidelijk werd voor mezelf dat ik deze versie van WK3 op een iets andere manier wil gaan spelen dan de andere versies was voor mij Vlasov eigenlijk meteen doelstelling nummer 1. Het is een renner waar manager nogal verschillend tegenaan kijken, dus ik had gehoopt een manager te treffen die hem niet extreem hoog had zitten.
Helaas kwam ik er al snel achter dat Vlasov wel heel duur ging zijn en me sowieso Soler zou gaan kosten haha. Ik vind Soler persoonlijk nog wel een stukje verder dan Vlasov, al was Vlasov dit jaar in de Provence wel echt heel erg sterk. Maar omdat er toch wat verschil in zat moesten er wat namen bij komen in de deal.
Met Inkelaar haal ik een leuk talent binnen van Nederlandse makelaardij. Paar keer erg goed gereden in de Aoste, en gewoon een prima talent, die ik qua waarde een stukje hoger heb zitten dan Craddock.
Poljanski past daarnaast dan ook weer goed in de doelstelling, en zorgt weer voor iets van kernuitbreiding, waardoor ik op 19 renners kom. Daarnaast is Poljanski gewoon een doorgewinterde knecht die goed werk zal verrichten voor kopmannen Pogacar, Sivakov, Zakarin en Vlasov.