Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ABS - EUS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Noud

Noud

Deal ABS - EUS Empty
BerichtOnderwerp: Deal ABS - EUS   Deal ABS - EUS Emptywo 17 jun - 22:39:53

Naar ABS: Kevin Inkelaar
Naar EUS: Ramunas Navardauskas + 12,5 miljoen

Kevin Inkelaar kwam gisteren in een deal met Queso, maar omdat hij weinig met Oost Europa te maken heeft mocht hij natuurlijk snel weer vertrekken. Twee managers hadden dat vrij snel door, maar Chiel kwam met een bod dat mij wel kon overtuigen.

Navardauskas vond ik ooit een echt held, maar helaas is hij echt super ver afgegleden, en de kans dat het goed komt zie ik niet meer echt. Toch denk ik dat hij als wegkapitein heel veel waarde gaat hebben voor die ploeg, want die missen we nog wel in ons Sovjet team. Daarnaast vind ik zijn stopvergoeding meer dan prima. De 57,5 miljoen voor Inkelaar is gewoon een prima bedrag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Deal ABS - EUS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - EUS   Deal ABS - EUS Emptywo 17 jun - 22:52:41

Deal klopt!

Ik rook inderdaad mijn kans toen ik zag dat Noud een leuke renner uit de verkeerde regio binnenhaalde. Eerder had hij al interesse getoond en zo kwamen we eruit. Hij zat ook wat krap, dus cash bleek een beter optie dan nog een stopper.

Ik heb wel vertrouwen in Inkelaar en vind het altijd leuk om talenten te volgen die aan andere weg bewandelen. Via Frankrijk naar de emiraten is voor een Nederlander een groot avontuur.

Wat betreft de deal, Navardauskas heeft wat waarde, maar lijkt nog niet te stoppen. Op deze manier kan ik zijn waarde wat sneller benutten. Inkelaar heeft wat leuke resultaten als belofte dus ben benieuwd of hij het waar kan maken.

Dankje voor de leuke, snelle onderhandelingen Noud! Hopelijk pakt Navardauskas nog een leuke koers mee en stopt hij snel Wink
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ABS - EUS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: