Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal UNI - MAP

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast




Deal UNI - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - MAP   Deal UNI - MAP Emptydo 25 jun - 15:50:02

Naar UNI: Sonny Colbrelli + Daryl Impey
Naar MAP: Dylan Teuns + Aime de Gendt + 25 miljoen

Ik zit al een hele tijd achter Aime de Gendt aan (niet alleen op WK3), maar het lukte steeds niet. Ook met Robin leek ik vorige week weer vast te lopen, tot we er wat toppers bij gingen gooien. Ik moest nog even geduld hebben want Robin wilde Teuns nog even in de spotlight zetten, maar dat leverde geen boden meer op dus waren we eigenlijk rond. Toch zijn de onderhandelingen weer veranderd omdat het eerst met een andere renner van mij zou gaan, maar het is gelukt, na maanden proberen is Aime van mij!

Ik zie Aime een mogelijke doorbraak hebben in het voorjaar. Zijn punten zullen in de kassei wedstrijden nog wel van Robin zijn, maar ik acht de kans dat zijn waarde daar omhoog zal schieten. Dylan Teuns komt daarbij ook naar mij, een renner waar ik persoonlijk niks mee heb, maar dat wil niet zeggen dat het geen goede renner is. Hij is nog steeds aan het ontwikkelen kan scoren in de eendagswedstrijden en kan ritten kapen in de grote rondes. Daarbij zit hij ook nog op een interessante leeftijd.

De vertrekkers: Impey is nog altijd van flinke waarde elk jaar en is eigenlijk met zijn beste jaren van zijn carriere bezig (2018, 2019, 2020). Ondanks dat zijn favoriete wedstrijden van het jaar voorbij zijn zie ik hem nog steeds prima scoren dit seizeon (al ligt het een beetje aan zijn programma).
Colbrelli is de laatste jaren goed constant en kwam pas net naar mijn team toe. Is nu 30 en zal nog wel even zo doorgaan als hij de laatste jaren doet. Een zeer leuke renner maar toen ik hem kocht wist ik wel al dat ik er verder mee ging handelen, dat zal ik nu met Teuns waarschijnlijk ook gaan doen Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Deal UNI - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - MAP   Deal UNI - MAP Emptydo 25 jun - 16:03:22

Klopt.

Ruud was de eerste die concreet was voor Teuns. Me vorige deal werd niet zo gesmaakt door managers omdat ik een niet bespreekbare renner plots verkocht, hierdoor wou ik iedereen de kans geven.
Er waren wat vage interesses, en enkele echt geïnteresseerde managers. Teuns is een goede allrounder, die denk ik aan zijn top zit. A. De Gendt is een leuke renner, die nog een stap kan maken. Het is enkel de vraag of hij voet aan grond kan krijgen in de voorjaarswedstrijden.
Komen naar me toe: Colbrelli en Impey.
Colbrelli is net zoals Teuns een leuke allrounder, die meer killersinstinct heeft. Impey scoort de laatste jaren prima en heeft al een mooie stop opgebouwd.
De. 25 mil doen me wel pijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal UNI - MAP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: