Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal: AST - TEL

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal: AST - TEL Empty
BerichtOnderwerp: Deal: AST - TEL   Deal: AST - TEL Emptyzo 12 jul - 22:40:30

Naar TEL = M. Teunissen
Naar AST = C. Bol

In goed overleg gaat deze deal naar P1 2021 zodat we beide nog even kunnen genieten van Cees of Mike.

Ik verwacht namelijk dat Mike meer punten zal pakken in het resterende seizoen (vanaf P3) waar die bijvoorbeeld kan schitteren in de Binckbank. Waar ik ook naar uitzie is dat ze beide Hamburg zullen rijden en misschien wel voor de knikkers.

Tja waarom kies ik voor Bol? Hij lijkt toch wel een prominente rol te gaan krijgen binnen de jonge Sunweb brigade. En daarnaast heeft hij mij (tot de commentatoren toe) flink verrast die hem weleens verwarde met Walscheid. Ik geloof echt dat Cees een sterke beer gaat worden en de EBH van NL kan
worden. Lets Go Ceessie!

Laatst aangepast door ben_pronk op ma 13 jul - 13:36:25; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Deal: AST - TEL   Deal: AST - TEL Emptyma 13 jul - 7:55:20

Deal klopt.

Met een cees bol gaat er een talent weg die veel vrijheid krijgt bij sunweb. We zullen of hij de nieuwe ehb gaat worden.

Met Mike haal ik toch iemand binnen die garant staat voor veel punten. Met zijn veelzijdigheid kan hij op elke gebeid wel meedoen behalve de bergen. We wilden alle 2 nog wel genieten van onze renners daarom ook pas vanaf volgend jaar.

?
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Deal: AST - TEL   Deal: AST - TEL Emptyma 13 jul - 9:29:10

@kunske: Dit is wel een beetje raar toch? Je laat een talent gaan voor een puntenpakker en dan wil je liever het talent nog wat langer in je team ipv de puntenpakker?
Mochie07

Mochie07

BerichtOnderwerp: Re: Deal: AST - TEL   Deal: AST - TEL Emptyma 13 jul - 9:34:56

Deze deal staat onder discussie van de admins.
Gast
Gast

BerichtOnderwerp: Re: Deal: AST - TEL   Deal: AST - TEL Emptyma 13 jul - 13:09:52

Deze transfer wordt na overleg tussen de admins aangepast.

In de regels is vermeld dat er meerdere voorwaarden zijn bij het maken van deals in deadlines. Er zijn drie dingen die belangrijk zijn om uit te lichten;
1. Bij het plaatsen van een deadline geld een verplichte verkoop (behalve als er geen andere boden zijn gedaan).
2. Het gekozen hoogste bod na een deadline wordt gezien als officieel. Vervolgens wordt deze voor administratie naar transfers verplaatst, maar is het dus niet toegestaan het originele bod nog aan te passen.
3. Elke deal die rond is voor het einde van een periode gaan in de nieuwe periode in, behalve als er een clausule is die een latere periode vermeld. Omdat dus in het officiële winnende bod in de deadline geen clausule vermeld is, wordt deze deal aangepast.

Zonder deze laatstgenoemde clausule in het officiële winnende bod, zijn wij dus volgens de regels verplicht om deze transfer doorgang te laten voeren aan het einde van de huidige periode. Zodoende is dat onze beslissing en is dat hoe deze deadline/transfer nu afgerond wordt.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Deal: AST - TEL   Deal: AST - TEL Empty

Deal: AST - TEL
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: