Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM - ABS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - ABS   Deal PDM - ABS Emptyzo 12 jul - 22:44:16

Naar ABS: Nils Eekhoff + 25 miljoen
Naar PDM: Filippo Ganna

Twee talenten ruilen van team. Ganna staat al stuk verder en vandaar dat ik moet bijleggen. Zie in hem de natuurlijke heerser in de tijdrit (jaja met Evenepoel) de komende 10 jaar. Op de baan is hij al een fenomeen en zeker geen eendagsvlieg. Dat sterkt mij in de gedachte dat hij er wel komt.

Klassiekers wil hij in de toekomst ook betwisten en daarvoor heeft hij natuurlijk alles in huis. Ik haal natuurlijk niet alleen een tijdrijder.

Eekhoff vertrekt. Jammer maar noodzakelijk hier. Bakken talent maar ook wat meer onzekerheid. Voor mij reden dat ik deze deal nu graag wil maken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07

Deal PDM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - ABS   Deal PDM - ABS Emptyma 13 jul - 9:29:44

Deal klopt.

Ik heb veel gelobby'd voor Ganna, en Flow kwam met het beste bod. Ik vind Ganna een goede renner, maar wel een met een risico. Ik spreid mijn risico's doordat ik hem op dit wk weg doe.

Eekhoff is in mijn ogen meer een winnaarstype. Ik denk dat hij het in zich heeft om regelmatig hoog te eindigen in eendaagse wedstrijden en korte rondes. Echter is hij nog wat minder bevestigd waardoor ik wat extra cash erbij wilde.

Dankjewel Thorsten!

hofsje vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: