Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal VAC - COR

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal VAC - COR Empty
BerichtOnderwerp: Deal VAC - COR   Deal VAC - COR Emptydi 21 jul - 8:45:49

Naar VAC: Sebastian Langeveld + 12,3

Naar COR: Roy Jans + Antoine Benoist + Martin Salmon + Florian Stork

Wat begon met een onderhandeling over wat grotere namen is geëindigd in een deal met renners met iets minder waarde. Van alle interesses bleef uiteindelijk Langeveld over als optie. Hier wilde Corendon graag wat 'echte' Corendon renners voor terug. Voor Vacansoleil was het vooral belangrijk om afstand te doen van meerdere renners, zodat de selectie wat kleiner werd. Met wat extra budget werden vervolgens ook twee talenten (Stork en Salmon) overgenomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda

Deal VAC - COR Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal VAC - COR   Deal VAC - COR Emptydi 21 jul - 9:16:31

Deal klopt.

Gerben en ik hebben lekker intensief, maar prettig appcontact gehad. Deal bestond oorspronkelijk uit Jans + Benoist + geld. Na wat heen en weer denken zijn Salmon en Stork betrokken in de deal. Zij kosten mij wellicht wat geld. Ik zie het als leergeld: in de periode van de draft wellicht beter andere keuzes gemaakt. Na aantrekken van FT's afgelopen week was mijn team vol. Hiermee ontstaat in een klap ruimte.

Langeveld gehaald vanwege zijn punten en zijn SV die veel sneller vrijkomt dan die van Jans en het geld dat de talenten op den duur op gaan leveren.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal VAC - COR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: