Ik zal jullie niet langer in spanning laten, mijn keuze is gemaakt.
Maar wat hebben jullie me het moeilijk gemaakt. Er lagen verschillende ontzettende mooie opties op tafel en er was absoluut iets te kiezen. Ik heb de verschillende biedingen gewaardeerd tussen de 240-270 wat natuurlijk een zeer mooie prijs is voor Benoot. Ik ben blij dat ik voor een deadline heb gekozen want weet niet of ik anders hierop zou zijn uitgekomen.
Iedereen bedankt voor de mooie en constructieve bijdrages. Speciale vermelding voor Timo die dit hele process in gang heeft gezet.
Er waren verschillende biedingen die ik qua waarde vrijwel gelijk zette. Timo (bod 4) en Ruud bleven als laatste over in mijn lange overweging. Persoonlijke voorkeur voor de betreffende renner, en wie zie ik nou het liefste koersen heeft uiteindelijk de doorslag gegeven.
De winnaar is uiteindelijk Ruud geworden met het bod: Cosnefroy + Bakelants + 5 = Benoot
In Cosnefroy zie ik een echte topper (in de dop) die of jonge leeftijd al bewezen heeft koersen te kunnen winnen. Iets waar juist Benoot (als strijkijzer) minder goed in is. Als 23-jarige heeft Cosnefroy vorig jaar al veel punten gescoord en is ook dit jaar weer uitstekend begonnen waaruit blijkt dat hij nog niet is uitgegroeid. Met een aanvallende stijl van rijden, een killer-instinct en rappe aankomst verwacht ik een grote toekomst voor hem.
Met Bakelants + 5 krijg ik daarnaast nog 70m erbij om verder te investeren in mijn team.
Was dit het bod met de hoogste waarde? Heb ik de juiste keuze gemaakt? Dat hangt nu van Cosnefroy af. Maar ik geloof van wel. Al zullen de meningen, zoals altijd hier op WK, er verdeeld over zijn.
Nogmaals dank aan iedereen en excuses aan degene die het niet zijn geworden.