Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AND - MAP

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal AND - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND - MAP   Deal AND - MAP Emptydi 28 jul - 16:03:46

Naar Androni: Benoit Cosnefroy + Jan Bakelants + 5 miljoen
Naar Mapei: Tiesj Benoot

Zoals sommige weten heb ik Cosnefroy behoorlijk hoog zitten (betaalde er van de winter op Wk2 zelf 200 voor, en zijn waarde ligt daar voor mij nog wat boven). Ik geloof erg in hem, hij liet erg sterke dingen zien en ik denk dat hij de kwaliteiten heeft om een zeer goede renner te worden die kan scoren in voornamelijk eendagswedstrijden maar eventueel ook in kleine rondjes. Ik vind het dus erg jammer dat hij weg gaat.
Met Bakelants zijn vertrek heb ik wat minder moeite, lijkt na zijn val niet meer het niveau te hebben van vroeger al zou die na wat jaren met pech ook weer terug op niveau kunnen komen waardoor hij potentie wel lekker kan scoren.

Nieuwkomer Benoot wilde ik graag, heb het al vaker met Freek over hem gehad, maar kwamen er tot nu toe nooit uit. Ook op andere WKs zat ik al achter hem aan, maar daar wilde het ook steeds niet lukken. Benoot is zich nog steeds aan het verbeteren elk jaar, heeft tot lang gestudeerd en daardoor niet 100% focus op het wielrennen gehad. Benoot kan voor mij werkelijk in elke wedstrijd die hij doet goed scoren (en hij doet grote wedstrijden), en heeft het denk ik in zich om een zeer groot puntenpakker te worden. Het enige wat nog bij hem ontbreekt is dat hij geen echte winnaar is. Toch acht ik dit ook nog altijd mogelijk omdat hij nog steeds veel progressie lijkt te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal AND - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - MAP   Deal AND - MAP Emptywo 29 jul - 7:11:47

Klopt, uitgebreide uitleg in deadline topic maar hier nog een kleine samenvatting.

Net als Ruud heb ik zeer veel vertrouwen in Cosnefroy. Ik denk dat hij net zo'n grote puntenpakker als Benoot kan worden en hopelijk zelfs met net dat beetje extra - goede sprint. Natuurlijk nog heel jong dus wel nog beetje onzeker, al heeft hij vorig jaar en ook dit jaar op meerdere momenten hele mooie dingen laten zien.

Verder krijg ik er gewoon nog 70m bij en als Bakelants nog iets scoort zelfs meer. Heb overigens niet direct veel interesse in hem dus komt direct op de TL.

Benoot gaat vertrekken, erg jammer want vind het een leuke renner. Schuurt al jaren tegen het echte topniveau aan en kan inderdaad in elk type wedstrijd uit de voeten. Daarnaast ook enorm constant en ieder jaar goed voor een sloot punten. Toch vraag ik me af hoeveel hij daadwerkelijk echt gaat winnen omdat hij de explosiviteit (die Cosn wel heeft) toch mist.

Veel plezier met Tiesj Ruud. Hopelijk kunnen we allebij van deze deal profiteren.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal AND - MAP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: