Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - RAB

Ga naar beneden 
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher

Deal UNI - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - RAB   Deal UNI - RAB Emptyzo 9 aug - 20:01:48

Naar Unibet; Mikel Nieve + Riccardo Minali
Naar Rabobank; Daryl Impey

Impey komt Rabobank versterken. Scoort eigenlijk standaard zn puntjes wel en met name in P1. Z'n SV kan nog een beetje omhoog wat een bonus zou zijn. Impey vind ik interessant omdat hij zware aankomsten aan kan en een prima sprintje heeft. Hoop dat hij bij ICA net zoveel kansen krijgt als bij Mitchelton.
Voor hem vertrekken Nieve en Minali. Nieve gaat nog een jaartje door. Scoort zo af en toe z'n punten nog maar mocht in deze deal vertrekken. Minali heb ik ooit hoge verwachtingen van gehad. Die heeft hij niet ingelost in mijn ogen. Hij was in deze het wisselgeld tussen Nieve en Impey.

Robin, dank voor de onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal UNI - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - RAB   Deal UNI - RAB Emptyma 10 aug - 8:43:13

Klopt.

De recente transfer van Impey naar ISN doet mij twijfelen of hij nog dezelfde vrijheid zal krijgen.
In TdU zal ie nog steeds kopman zijn, maar daar buiten in de knechtenrol voor Froome.
Nieve is een vrijbuiter die zijn kansen neemt in etappes / kortere rondes (in Polen nog 9e in GC).
Minali is een gokje.. Als hij zijn benen terug vindt van in Astana, dan draait deze deal positief voor me uit.

Dank je Kelvin, voor de constructieve onderhandeling waarin we heel wat boden naar elkaar stuurden met dit als resultaat.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - RAB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: