Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - PDM

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Flowtosti

Flowtosti

Deal UNI - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - PDM   Deal UNI - PDM Emptydi 8 sep - 20:23:40

Naar PDM: Elia Viviani + 10 miljoen
Naar UNI: Jonas Vingegaard + Maarten Wynants + Will Clarke

De laatste tijd kreeg ik een aantal goede aanbiedingen voor Vingegaard wat mij deed besluiten dat hij weg mocht. Het is een leuke en talentvolle renner die ik het zeker goed zie gaan doen de komende jaren. Heuvels en punch gaat ie zich wel meten met de top is mijn verwachting. Wynants is in principe gewoon cash, maar wel pas na Roubaix volgend jaar en Clarke mag weg met kleine winst. Verwacht van hem geen contractverlenging eerlijk gezegd maar weer een plekje vrij gespeeld.

Viviani komt de Sultans of Swing versterken. Ik heb een zwak voor baanrenners en daar is hij buitencategorie. Daarnaast afgelopen jaren wereldtop in de sprint en een echt puntenkanon. Zonder de beste leadout van de wereld komt ie wat minder sterk voor de dag, maar hij heeft nog enkele goede jaren voor de boeg. Al zou die een fractie scoren van vorig jaar is het nog steeds qua waarde een goede deal in mijn ogen. Iets meer zekerheid en puntjes op korte termijn. Wel zal hij direct op de TL komen en voor een goed bod niet al te lastig zijn om op te halen. De + 10 was om de 'cash' aan andere kant te compenseren en op de oevreengekomen waarde uit te komen.

Rage bedankt en veel plezier met Vingegaard!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal UNI - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - PDM   Deal UNI - PDM Emptywo 9 sep - 8:07:20

Klopt.

Een atypische deal voor mij.
Viviani begin het seizoen gehaald, lijkt op een mindere zet uit te draaien. De transfer naar Cofidis zag ik positief in, maar in de topwedstrijden is niets minder waar. In de wedstrijden waar hij kan en moet scoren geeft hij niet thuis. Het blijft een topper, die wel zal scoren.
Ik neem nu de gok om veel eieren in de mand van Vingegaard te leggen. Ik zet voor de sprints vol in op Van Poppel, Hofstetter en Thijssen.
Voor het zwaardere werk zoals heuvels en korte rondes had ik enkel Dunbar, die krijgt nu het gezelschap.
Wynants en Clarke vullen de kloof op, en mogen asap stoppen met wielrennen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - PDM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: