Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 1e persconferentie Astana: presentatie

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2092
Join date : 02-11-19
Age : 34

1e persconferentie Astana: presentatie  Empty
BerichtOnderwerp: 1e persconferentie Astana: presentatie    1e persconferentie Astana: presentatie  Emptyma 2 dec - 10:15:59

De manager en goeroe van het gezelschap maakte op een wel heel bijzondere wijze zijn team voor het komende seizoen bekend. De pers was bijeen verzameld en kon niet wachten tot die gekke Vino binnen zou komen. Gelukkig zegt de foto genoeg.... Hij kwam met gejuich binnen en riep eerst: 'Astanaaa!! vervolgens hield hij zijn favoriete vlaggetje omhoog van zijn favoriete team dat hem lief en dierbaar is.

1e persconferentie Astana: presentatie  Images10

Toen dit fenomeen achter de rug was ging Vino eindelijk zitten. 'Allereerst wil ik jullie melden dat we besloten hebben om een nieuwe ploegleider aan te stellen uit het verre Nederland. Maar wij gunnen hem die kans. Hij zoekt al een tijdje naar werk in deze spannende branche, bovendien belooft hij tactisch en strategisch te werk te gaan. Welkom!'

'En we kunnen niet anders zeggen dan dat we uiterst tevreden zijn met zijn selectiebeleid. Hij had als doelstelling om zo divers mogelijk aan te trekken met niet al teveel budget, en ook dat is volgens verwachting verlopen' aldus Vino.

Vino geeft Pronk het woord:

Kopmannen
* Buchmann, Emanuel
1e persconferentie Astana: presentatie  Emanue10

'Ik wist dat mijn eerste aankoop een absolute rondekopman moest zijn, Astana heeft in al die jaren weinig echt succes gekend in de grote rondes. De 4e plek van afgelopen Tour maakt het dat Buchmann voor ons de ideale man zou zijn. Hij heeft nog enorme potentie en bovendien een behoorlijke tijdrit ontwikkeld. Ook kunnen we hem uitspelen in rondjes van een week waar hij vaak op zijn best is'.

* Lutsenko, Aleksey
1e persconferentie Astana: presentatie  Alexey10
'Ik ben enorm gelukkig dat Aleksey binnenboord is gebleven en heeft bijgetekend bij Astana. Deze renner is werkelijk een alleskunner. Hij zou zomaar een Waalse klassieker kunnen winnen, maar zien hem ook als uitgesproken kopman in zijn favoriete ronde van Oman. Meestal piekt hij vroeg, we hopen dat hij die piek langer kan volhouden in 2020'.

* Lampaert, Yves
1e persconferentie Astana: presentatie  Yves-l10
'Ook in het voorjaar willen we dit jaar serieus mee gaan doen. Yves is een grote naam in België en hebben hem dan ook gehaald voor de fans daar. Zo doet Astana ook aan een stukje branding.  Hij heeft spetterende aanvallen op de meest slimme momenten. Zijn eindschot gaan we nog aan werken, zodat hij ook in een groepje tot de sterkste zal gaan behoren'.

* Bouhanni, Nacer
1e persconferentie Astana: presentatie  Nacer-10
'Ik zou Nacer niet het uitschot van de wielrennerij willen noemen zoals hij vaak mee wordt geassocieerd. Het is een man met een verleden maar ook met een toekomst. Deze ploeg gaat hem echt de ondersteuning geven die hij nodig heeft. Daarnaast krijgt Bouhanni gedurende zijn tijd hier, een persoonlijke begeleider vanuit de bokswereld zodat hij af en toe zijn energieke karakter op een alternatieve wijze kan gaan inzetten. Als we dat op orde krijgen geloof ik echt in wonderbenen dit seizoen. Hij kan meedoen met de absolute wereldtop'.

* Mezgec, Luka
1e persconferentie Astana: presentatie  Luka-m10
'Wat Luka in de Vuelta en tijdens de ronde van Polen deed, heeft ons enorm verbaasd. We wisten vanaf het begin dat hij de man zou worden die gehaald moest worden. Een sprinter die net wat meer kan als het een beetje heuvelop gaat. Tegenwoordig eindigen veel koersen zo. Ik denk dat Mezgec zijn beste seizoen gaat draaien hier bij Astana'.  

Toen maande ploegleider Pronk de pers weg. 'Zo genoeg geluld, ik ga weer naar de jongens. We zitten namelijk druk in de voorbereiding en willen zo min mogelijk gestoord worden. Volgende week zal ik nog 5 renners aan jullie presenteren.'
Terug naar boven Ga naar beneden
 
1e persconferentie Astana: presentatie
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Samenvatting Astana Pro Team 2020
» Astana - Premier Tech 2021
» Astana Qazaqstan Team 2022
» Samenvatting Astana Qazaqstan 2022
» Astana Qazaqstan Team (AST) 2024

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Teams :: Astana Qazaqstan Team (AST)-
Ga naar: