Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal NOV - MAP

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal NOV - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Deal NOV - MAP   Deal NOV - MAP Emptyma 21 sep - 20:42:10

Naar Novo Nordisk: Quinten Hermans
Naar Mapei: Silvan Dillier + 25 miljoen

Silvan Dillier komt naar Mapei toe. Ik vind hem een interessante renner, ook al komt het er niet altijd uit. Hij heeft even 2 mindere jaren gehad maar liet begin dit jaar zien weer zeer goed te zijn. Ik had dan ook veel vertrouwen in hem voor het voorjaar, maar de meeste van die koersen gingen helaas niet door. Wel reed hij nog OHN, waar hij op mij een goede indruk maakte. Hopelijk dat hij op het einde van dit jaar in de grote klassiekers ook zijn mannetje gaat staan, al heeft hij nu nog niet dezelfde vorm als hij op het begin van het jaar had.
Daarnaast is het even afwachten of hij bij AG2R blijft, en onderdeel gaat zijn van het sterke nieuwe voorjaarsblok of dat hij ergens anders naar toe gaat. Ik hoop dat hij weg gaat (het liefst naar een PCT uit Belgie/Frankrijk), maar ook als hij blijft kan hij juist mogelijk gebruik maken van het sterke blok.
Dillier is daarnaast vrij allround en kan in veel koersen zijn punten pakken.

Het geld was daarnaast ook van belang voor mij, dit geeft mij een betere uitgangspositie voor de neos.

Hermans vertrekt, dat is al de 2e keer dat hij bij mij vertrekt en de 2e keer dat hij naar Mark toe gaat. Zowel Mark als ik zelf geloven in Quinten. Een renner met een zeer goede punch, die dit jaar eigenlijk verloren heeft zien gaan door Corona en een valpartij. Ik ben nog steeds erg benieuwd naar hem en wat hij in de toekomst gaat doen in zowel de kassei klassiekers als in punchy ritten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal NOV - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal NOV - MAP   Deal NOV - MAP Emptyma 21 sep - 21:00:20

Deal Klopt, Deal met het oog op 2021 met Quinten Hermans hadden ze voor 2020 al een plan op de weg door welbekende redenen is dit niet eruit gekomen. Dillier zit in de een lastige positie met Jungels en Greg erbij vandaar dat die weg mocht.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal NOV - MAP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: