Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal NOV - RAB

Ga naar beneden 
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher

Deal NOV - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Deal NOV - RAB   Deal NOV - RAB Emptyzo 27 sep - 21:10:49

Naar NOV; Laporte + Pedersen + Bilbao + Konrad
Naar RAB; Cavagna + Stybar + 65

Na een afgeketst voorstel met Mark, opende hij ineens een deadline met Cavagna. Mij was het niet om Cavagna te doen, maar om Stybar en het geld. Op deze wijze kreeg ik er toch een optie bij.

De vertrekkers zijn Laporte, Pedersen, Bilbao en Konrad. Laat ik wel wezen, allen hoefden niet weg. Laporte heeft een minder jaar, maar scoort altijd. Bilbao krijgt altijd z'n kansen. Konrad, leuke renner. Maar veel concurrentie bij Bora. Zou misschien naar Ineos gaan... daar zal het sowieso een knecht worden. Pedersen... Casper in dit geval... Is relatief jong maar kan bij Sunweb zomaar uitgroeien tot een stabiele puntenpakker.

Cavagna komt Rabo versterken. Behoeft weinig uitleg... presteert dit jaar gewoon super. Dat betekent dan ook gewoon betalen. Stybar, kopman DQS in het voorjaar. Nu is het maar te hopen dat er een voorjaar komt in 2021. Hij zal de komende maanden voor Mark nog zn punten opleveren als het uitgestelde voorjaar verreden gaat worden. Die 65 miljoen is zeer aangenaam met oog op de eerste neo sale.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal NOV - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal NOV - RAB   Deal NOV - RAB Emptyzo 27 sep - 21:53:15

Deal Klopt, Kelvin zat vanaf het moment dat ik Novo Nordisk overnam te azen op het geld bij deze heeft die dat ontvangen en komen er 4 jongens als handelswaar op de TL lijst erbij. Remi Cavagna vertrekt doet het leuk dit jaar en kan binnen 2,3 jaar best op de keien een woordje meespreken maar voorlopig hou ik het bij een 10 jaar jongere en hersenloze Thomas de Gendt. Zdenek Stybar leuke renner geweest maar zijn beste tijd zal er na het voorjaar 2021 toch echt wel opzitten. Vandaar het besluit deze te verkopen.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal NOV - RAB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: