Naar NOV; Laporte + Pedersen + Bilbao + Konrad
Naar RAB; Cavagna + Stybar + 65
Na een afgeketst voorstel met Mark, opende hij ineens een deadline met Cavagna. Mij was het niet om Cavagna te doen, maar om Stybar en het geld. Op deze wijze kreeg ik er toch een optie bij.
De vertrekkers zijn Laporte, Pedersen, Bilbao en Konrad. Laat ik wel wezen, allen hoefden niet weg. Laporte heeft een minder jaar, maar scoort altijd. Bilbao krijgt altijd z'n kansen. Konrad, leuke renner. Maar veel concurrentie bij Bora. Zou misschien naar Ineos gaan... daar zal het sowieso een knecht worden. Pedersen... Casper in dit geval... Is relatief jong maar kan bij Sunweb zomaar uitgroeien tot een stabiele puntenpakker.
Cavagna komt Rabo versterken. Behoeft weinig uitleg... presteert dit jaar gewoon super. Dat betekent dan ook gewoon betalen. Stybar, kopman DQS in het voorjaar. Nu is het maar te hopen dat er een voorjaar komt in 2021. Hij zal de komende maanden voor Mark nog zn punten opleveren als het uitgestelde voorjaar verreden gaat worden. Die 65 miljoen is zeer aangenaam met oog op de eerste neo sale.