Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal PDM - CEP

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chris85

Chris85

Deal PDM - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Deal PDM - CEP   Deal PDM - CEP Emptyzo 11 okt - 23:34:14

Naar PDM Sultan of Swings: Justin Jules
Naar Caisse d'Epargne: Carlos Canal

In een poging om Caisse d'Epargne weer een beetje een Spaans gezicht te geven volgt gelijk een bliksemdeal. Carlos Canal komt richting de club van Unsué en van den Akker en Jules bewandelt de omgekeerde weg. Jules inmiddels 34 jaar en een nieuw contract op zak bij Nippo Delko, een stop van 30 en maar even afwachten hoe hij gaat herstellen van die vervelende been en enkelbreuk die hij opliep in de Saudi Tour.

Carlos Canal is nog piepjong en komt over uit het veldrijden / mountainbiken, in zijn eerst seizoen op de weg kreeg hij gelijk te maken met alle beperkingen rondom Corona maar sprintte hij in de Volta a Portugal toch bijna naar zijn eerste top 10 notering bij de elite. Zal bij Burgos langzaam gebracht worden en de weg blijven combineren met het veldrijden.

Het risico in de deal zit enigszins aan mijn kant, maar ik vind het leuk om deze jonge Spanjaard te gaan volgen.

Torsten, bedankt voor deze supersnelle deal!
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti

Deal PDM - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal PDM - CEP   Deal PDM - CEP Emptyma 12 okt - 6:28:07

Klopt

Simpele deal. Beetje winst gemaakt op Canal op deze manier. Volg al meer dan genoeg talenten en deze is me wel erg onzeker. Mogelijk dat ik me over enkele jaren voor de kop sla, maar dat is Chris dan gegund.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal PDM - CEP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: