Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal CEP - RAB

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
kschiffmacher

kschiffmacher

Deal CEP - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Deal CEP - RAB   Deal CEP - RAB Emptyma 12 okt - 23:54:04

Naar CEP: Marc Soler + Serge Pauwels
Naar RAB: Romain Bardet

Het ging vanavond dus vrij rap. Chris toonde gisteren interesse in Soler. Vandaag drukke dag, dus veel eerder vandaag was er niks mogelijk. Uiteindelijk was er een opening om Bardet te ruilen en hebben we snel de boel rond gemaakt.

Soler heb ik nog wel vertrouwen in ondanks zijn slechte jaar. Dat laatste geldt natuurlijk ook voor Bardet. Sunweb doet het echter prima en hij gaat daar naar toe, dan gok ik in dit geval op Bardet. Omdat het risico bij Chris ligt, heb ik Pauwels als pasmunt bij geboden. Eind goed, al goed.

Chris, bedankt voor de snelle onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85

Deal CEP - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal CEP - RAB   Deal CEP - RAB Emptydi 13 okt - 6:59:42

Deal klopt!

In mijn zoektocht naar Spanjaarden kwam ik natuurlijk al snel uit bij Marc Soler. Heeft niet het beste seizoen uit zijn carrière achter de rug, maar wat kunnen we nou eigenlijk echt uit dit seizoen halen? Ik hoop dat hij weer helemaal op gaat leven als in het nieuwe seizoen de koersen weer een beetje in een normaal programma gereden gaan worden. Ik wist dat Kelvin een fors prijskaartje om de nek van Soler had hangen en dat ik waarschijnlijk Bardet of Bettiol nodig zou hebben om hem te overtuigen. Bij Bardet heb ik ook de overtuiging dat hij het volgend seizoen een stuk beter gaat doen bij Sunweb maar dat is Kelvin dan van harte gegund.

Omdat Bardet een fors hogere stop heeft komt ook Pauwels mijn kant op, net bekend gemaakt dat hij er mee gaat stoppen dus dat is pure cash. Of prima handelswaar voor managers die geld kunnen gebruiken voor de neo's.

Jij ook bedankt Kelvin, zeer soepel en reëel, dat zijn de mooiste onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal CEP - RAB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: