Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De Klaagmuur.

Ga naar beneden 
+22
Joske47
Peter Post Forever
Baske
Patje
Pozzovivo112
Noud
kschiffmacher
Hartstikkebedankt
Mochie07
MelvinBraam
hofsje
Kozer90
Clement
rage
Hapsnurker
Rick Steggerda
bbflood
Chris85
Rawolf
Rico
Flowtosti
Bennyboy
26 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 20:42:32

Hier je commentaar ipv in al die deals + deadlines. Klagen mag Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 992
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 20:43:26

Kunnen de transfers wat sneller verwerkt worden

Mochie07, Timmerhuis en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 779
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 20:46:17

Oh man ik heb zoveel te klagen, je wil het niet weten. Wat een gekut op WK3 deze week.

Baske vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 20:48:04

Ik wilde eerst in de titel zetten: klaagmuur voor Torsten en Thomas maar vond het lullig. T lijkt wel uit te komen.

Baske vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 779
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 20:48:31

Rawofl waar ben je?!
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 779
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 21:01:52

Is er geen regel dat renners een bepaalde waarde moeten hebben voor een manager op manager deadline?

Ik kan best begrijpen dat nieuwe managers wat vaker deadlines gebruiken, maar Rico heeft meer ervaring dan 90% vd managers op WK3.

Mensen zullen wel weer gaan zeggen "deadline leuk toch brengt leven in brouwerij", maar als je een goed bod krijgt op een renner van 60-80 mil waarde moet je dat gewoon accepteren. Anders kunnen we allemaal wel voor elke renner een deadline gaan beginnen.

Mooie 1e echte post voor de klaagmuur?

MelvinBraam, bbflood en Timmerhuis vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 221
Join date : 05-10-22

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 21:06:57

Ook even wat klagen, voor renners tussen de 23 en 26 jaar weigeren managers een beetje serieus te bieden. Iedereen heeft interesse, maar probeert dan met rijdende stops zo'n renner voor de minimumprijs binnen te hengelen.

Als welwillende startende manager ben je op deze manier wel een beetje verplicht om een deadline te starten, ook voor de subtoppers met een waarde rond de 100-125 mln, om zo geïnteresseerde managers in ieder geval te laten zien dat dit de laatste kans is om de renner op te halen voor een schappelijke prijs.

Wel mijn welgemeende excuses aan Thomas voor de verkoop van Pedersen aan iemand anders, ik had eigenlijk ook voor hem een deadline moeten starten, realiseer ik me nu.

Bennyboy, MelvinBraam, Chris85, WCEendT en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 779
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 21:10:26

Caruso + 10 is toch wel een zeer serieus bod op Max Kanter, de man die niet kan winnen van amateurs in Langkawi.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 959
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 21:31:37

Ik wil wel even klagen dat de admins en vooral Ben vaak niet reageren als je openbaar klaagt maar achter de schermen er wel mee bezig zijn. Stuur dan even een berichtje in de trant van 'we gaan ernaar kijken je hoort volgende week meer'.

Ik wil ook wel even klagen over Noud die vanmorgen online was maar niet op m'n pm heeft gereageerd.

Ook wil ik even algemeen klagen over managers die alleen maar uitspraken als 'te weinig' 'vind ik niks' uit hun toetsenbord krijgen ipv zelf wat moeite te steken en een tegenbod te doen.

MelvinBraam, Rick Steggerda, Timmerhuis, WCEendT en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 992
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 21:38:25

ben_pronk schreef:
Ik wilde eerst in de titel zetten: klaagmuur voor Torsten en Thomas maar vond het lullig. T lijkt wel uit te komen.

Och och

Bennyboy en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 779
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 21:46:01

Rawolf schreef:
Ook wil ik even algemeen klagen over managers die alleen maar uitspraken als 'te weinig' 'vind ik niks' uit hun toetsenbord krijgen ipv zelf wat moeite te steken en een tegenbod te doen.

Heb je liever dat soort reacties of reacties die je van mij krijgt waarin ik je renners volledig afmaak in een half A4'tje?

Chris85 vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 959
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 21:58:35

WCEendT schreef:
Rawolf schreef:
Ook wil ik even algemeen klagen over managers die alleen maar uitspraken als 'te weinig' 'vind ik niks' uit hun toetsenbord krijgen ipv zelf wat moeite te steken en een tegenbod te doen.

Heb je liever dat soort reacties of reacties die je van mij krijgt waarin ik je renners volledig afmaak in een half A4'tje?

Ik maak met jou meer deals als met Chris, dus denk dat 2e ja bounce

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 479
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydo 20 okt - 22:07:19

Rawolf schreef:
WCEendT schreef:
Rawolf schreef:
Ook wil ik even algemeen klagen over managers die alleen maar uitspraken als 'te weinig' 'vind ik niks' uit hun toetsenbord krijgen ipv zelf wat moeite te steken en een tegenbod te doen.

Heb je liever dat soort reacties of reacties die je van mij krijgt waarin ik je renners volledig afmaak in een half A4'tje?

Ik maak met jou meer deals als met Chris, dus denk dat 2e ja bounce

*Dan

Bennyboy, MelvinBraam, Mochie07, WCEendT en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 586
Join date : 28-01-20

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptyvr 21 okt - 6:41:15

Blijf erbij dat er teveel managers zijn, waarbij hun toppers onbespreekbaar zijn.
Vind eigenlijk dat we eens zouden moeten kijken of hier wat beweging in te krijgen is.

Als een renner 25 jaar is en 3 jaar in je team zit dan zou je misschien kunnen overgaan tot 1,5% vergoeding ipv 3% en halve punten. SV blijft dan gewoon wat die is.

25 jaar omdat een renner de tijd moet kunnen krijgen zich te ontwikkelen.

Rawolf vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 479
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptyvr 21 okt - 7:19:16

Met alle respect Bert, iedereen speelt WK anders en omdat jij het leuk vindt om te handelen is het natuurlijk niet zo dat anderen dit dqn ook moeten.

Begrijp me goed, ik vind het ook niet leuk als ik interesse toon en het antwoord is bij voorbaat al nee zonder dat er een bod gedaan is. Maar wij moeten niet voor anderen bepalen hoe zij het spel spelen.

Als je bij de neo's een jonge renner haalt waar je super veel vertrouwen in hebt en die gaat na een paar jaar (vanaf z'n 25ste zoals jij aanhaalt) eindelijk scoren is het toch gek dat je hem zou moeten verkopen omdat hij 3 jaar in je team zit. Of dat je de helft van de punten krijgt. Dan word je dus gestraft voor je geduld i.p.v. beloond.

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat alle managers die spelen het op de manier doen die zij leuk vinden. Als je maar gewoon regelmatig reageert op interesses, ook al is dat met 'niet te koop', en niet maanden niks van jezelf laat horen is dat toch prima. Het is een spelletje hè, geen betaalde baan.


Laatst aangepast door Chris85 op vr 21 okt - 13:59:53; in totaal 1 keer bewerkt

Bennyboy, Rick Steggerda, WCEendT en Kozer90 vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 992
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptyvr 21 okt - 8:30:21

Chris85 schreef:
Met alle respect Bert, iedereen speelt WK anders en omdat jij het leuk vindt om te handelen is het natuurlijk niet zo dat anderen dit dqn ook moeten.

Begrijp me goed, ik vind het ook niet leuk als ik interesse toon en het antwoord is bij voorbaat al nee zonder dat er een bod gedaan is. Maar wij moeten niet voor anderen bepalen hoe zij het spel spelen.

Als je bij de neo's een jonge renner haalt waar je super veel vertrouwen in hebt en die gaat na een paar jaar (vanaf z'n 25ste zoals jij aanhaalt) eindelijk scoren is het toch gek dat je hem zou moeten verkopen omdat hij 3 jaar in je team zit. Of dat je de helft van de punten krijgt. Dan word je dus gestraft voor je geduld i.p.v. beloont.

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat alle managers die spelen het op de manier doen die zij leuk vinden. Als je maar gewoon regelmatig reageert op interesses, ook al is dat met 'niet te koop', en niet maanden niks van jezelf laat horen is dat toch prima. Het is een spelletje hè, geen betaalde baan.

*beloond

Chris85, Mochie07 en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 992
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptyvr 21 okt - 8:34:18

bbflood schreef:
Blijf erbij dat er teveel managers zijn, waarbij hun toppers onbespreekbaar zijn.
Vind eigenlijk dat we eens zouden moeten kijken of hier wat beweging in te krijgen is.

Als een renner 25 jaar is en 3 jaar in je team zit dan zou je misschien kunnen overgaan tot 1,5% vergoeding ipv 3% en halve punten. SV blijft dan gewoon wat die is.

25 jaar omdat een renner de tijd moet kunnen krijgen zich te ontwikkelen.

Ik heb ooit eens een systeem uitgedacht waarbij renners elke periode/seizoen dat ze voor je rijden een punt erbij krijgen. Je puntentotaal mag dan niet hoger zijn dan een bepaald plafond. Je hebt dan als manager zelf de keuze of je een ‘dure’ renner (die lang in je team zit) te verhandelen of meerdere kleintjes zodat je nooit in de buurt van dat plafond zou komen.

Op die manier bevorder je enige activiteit en vastzittende renners. Deals om er onder uit te komen zijn op langere termijn ook niet meer de oplossing

Timodej en bbflood vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 812
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptyvr 21 okt - 8:50:19

bbflood schreef:
Blijf erbij dat er teveel managers zijn, waarbij hun toppers onbespreekbaar zijn.
Vind eigenlijk dat we eens zouden moeten kijken of hier wat beweging in te krijgen is.

Als een renner 25 jaar is en 3 jaar in je team zit dan zou je misschien kunnen overgaan tot 1,5% vergoeding ipv 3% en halve punten. SV blijft dan gewoon wat die is.

25 jaar omdat een renner de tijd moet kunnen krijgen zich te ontwikkelen.

Verhandeld dit jaar:

Foss
Storer
Haig
Hamilton
Woods
Arensman
Uran
Bauhaus
Bennett G.
Lutsenko
Bennett S.

Groenewegen
Hindley
Ciccone
Dennis
Ganna
Almeida
DFM
Leknessund
Simmons

Skjelmose
Vine
Tulett
Quintana

Chaves
Plapp
Turner
Cort
De Lie
Mollema
Narvaez
Flip
Bissegger
Girmay
Piccolo
Porte
Dainese
Carthy
Lampie
Vermeersch
Demare
Hindsgaul
Powless
Mas
Merlier

Schelling
Teuns

MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 992
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptyvr 21 okt - 9:36:45

Rick Steggerda schreef:
bbflood schreef:
Blijf erbij dat er teveel managers zijn, waarbij hun toppers onbespreekbaar zijn.
Vind eigenlijk dat we eens zouden moeten kijken of hier wat beweging in te krijgen is.

Als een renner 25 jaar is en 3 jaar in je team zit dan zou je misschien kunnen overgaan tot 1,5% vergoeding ipv 3% en halve punten. SV blijft dan gewoon wat die is.

25 jaar omdat een renner de tijd moet kunnen krijgen zich te ontwikkelen.

Verhandeld dit jaar:

Foss
Storer
Haig
Hamilton
Woods
Arensman
Uran
Bauhaus
Bennett G.
Lutsenko
Bennett S.

Groenewegen
Hindley
Ciccone
Dennis
Ganna
Almeida
DFM
Leknessund
Simmons

Skjelmose
Vine
Tulett
Quintana

Chaves
Plapp
Turner
Cort
De Lie
Mollema
Narvaez
Flip
Bissegger
Girmay
Piccolo
Porte
Dainese
Carthy
Lampie
Vermeersch
Demare
Hindsgaul
Powless
Mas
Merlier

Schelling
Teuns

Wat is je klacht?

Rick Steggerda vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 479
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptyvr 21 okt - 14:00:40

Flowtosti schreef:
Chris85 schreef:
Met alle respect Bert, iedereen speelt WK anders en omdat jij het leuk vindt om te handelen is het natuurlijk niet zo dat anderen dit dqn ook moeten.

Begrijp me goed, ik vind het ook niet leuk als ik interesse toon en het antwoord is bij voorbaat al nee zonder dat er een bod gedaan is. Maar wij moeten niet voor anderen bepalen hoe zij het spel spelen.

Als je bij de neo's een jonge renner haalt waar je super veel vertrouwen in hebt en die gaat na een paar jaar (vanaf z'n 25ste zoals jij aanhaalt) eindelijk scoren is het toch gek dat je hem zou moeten verkopen omdat hij 3 jaar in je team zit. Of dat je de helft van de punten krijgt. Dan word je dus gestraft voor je geduld i.p.v. beloont.

Ik denk dat het vooral belangrijk is dat alle managers die spelen het op de manier doen die zij leuk vinden. Als je maar gewoon regelmatig reageert op interesses, ook al is dat met 'niet te koop', en niet maanden niks van jezelf laat horen is dat toch prima. Het is een spelletje hè, geen betaalde baan.

*beloond
Aangepasd Wink

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 959
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptyvr 21 okt - 14:31:34

Chris85 schreef:
Rawolf schreef:
WCEendT schreef:
Rawolf schreef:
Ook wil ik even algemeen klagen over managers die alleen maar uitspraken als 'te weinig' 'vind ik niks' uit hun toetsenbord krijgen ipv zelf wat moeite te steken en een tegenbod te doen.

Heb je liever dat soort reacties of reacties die je van mij krijgt waarin ik je renners volledig afmaak in een half A4'tje?

Ik maak met jou meer deals als met Chris, dus denk dat 2e ja bounce

*Dan

Wil jij dan ook even een username bedenken zonder privacygevoelige informatie Rolling Eyes
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 479
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptyvr 21 okt - 18:57:49

Rawolf schreef:
Chris85 schreef:
Rawolf schreef:
WCEendT schreef:
Rawolf schreef:
Ook wil ik even algemeen klagen over managers die alleen maar uitspraken als 'te weinig' 'vind ik niks' uit hun toetsenbord krijgen ipv zelf wat moeite te steken en een tegenbod te doen.

Heb je liever dat soort reacties of reacties die je van mij krijgt waarin ik je renners volledig afmaak in een half A4'tje?

Ik maak met jou meer deals als met Chris, dus denk dat 2e ja bounce

*Dan

Wil jij dan ook even een username bedenken zonder privacygevoelige informatie Rolling Eyes

Ik had Chrissie69 in gedachte, dus dan valt dit nog mee Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 959
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydi 15 nov - 11:34:29

Kunnen de transfers verwerkt worden
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 959
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptydi 22 nov - 20:04:42

???
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 400
Join date : 23-04-21
Age : 37

De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Emptywo 23 nov - 7:00:00

Is er hulp nodig voor het doorvoeren van de transfers?


Laatst aangepast door Hapsnurker op wo 23 nov - 9:19:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Klaagmuur. Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Klaagmuur.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 15Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: