Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De Klaagmuur.

Ga naar beneden 
+22
Joske47
Peter Post Forever
Baske
Patje
Pozzovivo112
Noud
kschiffmacher
Hartstikkebedankt
Mochie07
MelvinBraam
hofsje
Kozer90
Clement
rage
Hapsnurker
Rick Steggerda
bbflood
Chris85
Rawolf
Rico
Flowtosti
Bennyboy
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende
AuteurBericht
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 403
Join date : 23-04-21
Age : 37

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 15 dec - 9:25:40

Lijkt mij wel! Alleen maar goed toch! Krijgen we inzichten ook van jullie kant te horen, wordt het spel alleen maar beter van.

Zoals mijn oma altijd zei:

Communicatie, als het van twee kanten komt hoeft het nog niet te botsen!

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 15 dec - 12:07:54

Hapsnurker ontpopt zich tot concurrent voor de titelstrijd

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 993
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 15 dec - 13:28:46

Rawolf schreef:
Hapsnurker ontpopt zich tot concurrent voor de titelstrijd

Lijkt me sterk. Net Erviti verkocht

Timodej en Rawolf vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 15 dec - 14:46:43

Hayter doet mee aan TDU. Torsten heeft al gewonnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 15 dec - 18:43:00

Oa Dennis, Hofstetter, Honore en Thijssen ook Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptywo 28 dec - 17:38:44

Ik wil ff klagen over het aantal complimenten dat op dit forum rondgaat. Het aantal is te hoog!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 403
Join date : 23-04-21
Age : 37

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 0:04:50

Ik ben wel benieuwd naar meer onderbouwing naar de Landa / Kwiat = Rodri deal. In woorden is het prima, maar mis de daadwerkelijke calculatie.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 0:22:39

Hapsnurker schreef:
Ik ben wel benieuwd naar meer onderbouwing naar de Landa / Kwiat = Rodri deal. In woorden is het prima, maar mis de daadwerkelijke calculatie.

Carlos Rodriguez zal zeer waarschijnlijk geen 450 miljoen op gaan leveren tot het einde van zijn carrière (150sv + 300pg), maar als jij super talenten (Pogacar, Remco, Carlos, Ayuso, Giirmay) wil kopen op WK kost dat nou eenmaal meer dan hun daadwerkelijk waarde. Niet alleen omdat je jaren zekerheid hebt maar ook omdat het uitzonderlijk is dat dit soort renners beschikbaar zijn.

Over 3 weken worden er bedragen rond de 300 miljoen neergelegd voor Gregoire, Lenny, Hayter en co., vorig jaar is er 350 mil neergelegd voor Cian, niet meer dan logisch dan dat een talent van 21 jaar dat al dik boven de 500 punten pakt voor meer gaat. Het is logisch ook dat managers met zulke talenten de hoofdprijs vragen, want er zijn er maar 5-10 van. Wat moeten we dan? Voor 10 jaar vastzetten?

Zelf leg je ook een waarde voor Benjamin Thomas neer die gelijk staat als het best mogelijke scenario op basis van 1 seizoen waarin hij punten pakt, omdat je een doel hebt om op korte termijn te winnen. Of voor Dujardin, ook op basis van 1 seizoen en op koersen van een laag niveau. Of voor Wandahl.

Ik wil best een berekening uit mijn hoge hoed toveren, waarin ik zeg dat hij 12 jaar lang 700p gemiddeld gaat pakken en 150sv pakt. Gaat alleen niets veranderen aan het verhaal hierboven.

Edit:
Prijsberekeningen voor jonge talenten zijn ook gewoon lastiger dan prijsberekeningen voor gevestigde waarde, omdat je hun plafond nog niet weet. Iedereen kan bij een Herrada inzien wat hij waard is, of bij een Izagirre. Bij een talent denkt elke manager er anders over op basis van gevoel, kennis en andere variabelen.

Peter Post Forever, MelvinBraam, Chris85 en Rick Steggerda vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 403
Join date : 23-04-21
Age : 37

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 5:32:17

WCEendT schreef:
Hapsnurker schreef:
Ik ben wel benieuwd naar meer onderbouwing naar de Landa / Kwiat = Rodri deal. In woorden is het prima, maar mis de daadwerkelijke calculatie.

Carlos Rodriguez zal zeer waarschijnlijk geen 450 miljoen op gaan leveren tot het einde van zijn carrière (150sv + 300pg), maar als jij super talenten (Pogacar, Remco, Carlos, Ayuso, Giirmay) wil kopen op WK kost dat nou eenmaal meer dan hun daadwerkelijk waarde. Niet alleen omdat je jaren zekerheid hebt maar ook omdat het uitzonderlijk is dat dit soort renners beschikbaar zijn.

Over 3 weken worden er bedragen rond de 300 miljoen neergelegd voor Gregoire, Lenny, Hayter en co., vorig jaar is er 350 mil neergelegd voor Cian, niet meer dan logisch dan dat een talent van 21 jaar dat al dik boven de 500 punten pakt voor meer gaat. Het is logisch ook dat managers met zulke talenten de hoofdprijs vragen, want er zijn er maar 5-10 van. Wat moeten we dan? Voor 10 jaar vastzetten?

Zelf leg je ook een waarde voor Benjamin Thomas neer die gelijk staat als het best mogelijke scenario op basis van 1 seizoen waarin hij punten pakt, omdat je een doel hebt om op korte termijn te winnen. Of voor Dujardin, ook op basis van 1 seizoen en op koersen van een laag niveau. Of voor Wandahl.

Ik wil best een berekening uit mijn hoge hoed toveren, waarin ik zeg dat hij 12 jaar lang 700p gemiddeld gaat pakken en 150sv pakt. Gaat alleen niets veranderen aan het verhaal hierboven.

Edit:
Prijsberekeningen voor jonge talenten zijn ook gewoon lastiger dan prijsberekeningen voor gevestigde waarde, omdat je hun plafond nog niet weet. Iedereen kan bij een Herrada inzien wat hij waard is, of bij een Izagirre. Bij een talent denkt elke manager er anders over op basis van gevoel, kennis en andere variabelen.

Het is toch niet heel gek dat er om een calculatie wordt gevraagd voor zo’n grote deal? Ben serieus benieuwd hoe jullie tot 450 komen, van beide kanten. Niet om hem af te keuren ofzo. Meer om als leerstof te gebruiken, daar is toch dit topic voor?




Rick Steggerda vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Hartstikkebedankt




Posts : 107
Join date : 13-02-21

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 10:50:48

Ik kan een calculatie maken, maar ik sluit me wel aan bij het verhaal van Thomas. Ik betaal liever zeer fors voor een renner die op 21 jaar al wereldtop is dan dat ik ruim betaal voor grote, maar onzekere talenten.

Hij haalde dit jaar 555 punten. Ik reken even met 15 jaar x gemiddeld 550 punten = 8.250 punten. Maal 0,03 = 250 miljoen prijzengeld. Met de stopvergoeding erbij ga je al richting de 400 miljoen waarde.

Al kan hij denk ik meerdere jaren naar over de 1.000 punten. Vergelijk een Vlasov die dit jaar 875 punten haalde. Een A. Yates, Bernal en Almeida die vorig jaar 850+ haalden.

En ik vind dus zelf dat je op een of andere manier een opslag mag rekenen voor dit soort exceptionele (bewezen) talenten die beschikbaar komen.

Rick Steggerda, Hapsnurker en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 11:01:12

ik snap best dat er grof betaalt word voor absolute toppers maar ik snap niet dat er voor een Hartstikke bedankt in deze dan niet meebiedt voor een Girmay.

Carlos Rodriguez is een absolute topper met een grote motor in wording maar ook eerder een strijkijzer dan een kat. 1000+ punten per jaar? Dat zijn dromen. Voor die potentie had je op een Girmay moeten bieden gezien eendagskoersen en snelle benen veel constanter opleveren.

Dit jaar zat Carlosje al alles mee, zometeen moet hij een grote ronde gaan winnen en gaan alle eendagskoersen puur als voorbereiding dienen.

Maar ik plaats carlos dan ook absoluut niet in dit rijtje "Pogacar, Remco, Carlos, Ayuso, Giirmay". Girmay ook niet trouwens, en Ayuso heeft ook nog een weg tegaan.
Goeie renner, dat wel. En er zijn gekkere deals.




MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2103
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 11:02:32

Ik vond die 400 waar je op uitkomt heel normaal idd! Smile Ik kreeg dat er ook ongeveer voor op een ander WK. Ik zoek vooral naar de extra waarde. Maar zoals besproken; onderling zijn we ermee bezig.

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2103
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 11:09:14

Stel: hij moet 500 mil terugverdienen met een max SV van 135 mil.
Houd je 365 mil over Dat zouden +- 12165 punten betekenen.

Verdeel dat over 10-15 jaar en tel uit. Het grote nadeel van deze deal is dat hij nooit meer zal weggaan bij SAL omdat er simpelweg voor is overbetaald. Op zo'n manier blijven de toppers dus zitten waar ze zitten. Of er wordt dik verlies gemaakt. Als je eerlijk ben @WCEendt klopt dit ook gewoon.

Zelfs dus, al zou hij 1000 punten per jaar gaan halen kom je op 12 loopjaren uit.
Maar goed, dit is mijn persoonlijke mening. De deal ligt onder de loep en komen erop terug.

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 221
Join date : 05-10-22

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 12:36:41

Ik vind het persoonlijk onzinnig om bij elke deal een berekening toe te voegen. De koper gaat wat met cijfers toveren waardoor er een waarde net boven de dealprijs ontstaat en de verkoper doet het net wat anders en komt er net onder uit. Dat betekent niet dat ik vind dat admins er niet naar mogen vragen, maar bewaar dit dan voor de momenten waarop er getwijfeld wordt aan de juistheid.

Daarnaast zijn de punten gewoon niet voor iedereen even veel waard. In een seizoen waarin je gaat voor de winst betaal je met alle liefde 4 mln per 100 punten voor een extra puntenpakker, terwijl je in een jaar dat je gaat voor de neo's het prima vindt om een renner cash te verkopen voor potentiële stop + 2 mln * verwacht aantal punten.

Timodej, Hartstikkebedankt, WCEendT en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 221
Join date : 05-10-22

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 12:40:36

En om on topic te blijven: er wordt momenteel wel heel veel geklaagd over transfers.
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 12:43:37

@ben_pronk In welke wereld is het mijn probleem dat Carlos bij Hartstikke blijft zitten? Ik verkoop hem juist, als iemand anders hem had gewild had hij maar het initiatief van Hartstikke moeten tonen. Edit: Als je hem af zou keuren zou hij rest van zijn carrière bij mij zitten want voor zijn 'daadwerkelijk waarde' gaat een absolute topper nooit weg.

@rawolf Jij zou er goed aan doen om meer WT koersen te kijken i.p.v. al die Franse kutkoersen.

@hapsnurker
Ik heb het nu al meermaals gezegd, maar doe toch nog een poging. Je kan onmogelijk berekenen hoeveel een jonge die zijn plafond nog niet bereikt heeft waard is. Dus als jij je beter voelt dat mensen met getalletjes gaan gooien prima, maar het is puur een gevoelskwestie. Rawolf denkt dat Carlos zijn plafond hier ligt en Giirmay beter is. Ik denk dat Carlos niveau Almeida/Vlasov qua punten gaat halen en zelfs beter kan.

Dus bij deze Carlos is 21, bijna 22, kan nog zeker 12 jaar mee. Als je 12*700 doet is het 252 in prijzengeld. Is hij op zijn 33e al 400 waard geweest. En heb je jarenlang een dragende kracht in je team gehad. (Edit: zoals Rico zegt, googelen met punten)

En nog een algemene vraag. Zijn mensen inmiddels gewoon bij elke deal klachten aan het indienen om irritant te doen? Waarom doet iedereen het ook anoniem?


Laatst aangepast door WCEendT op do 29 dec - 13:00:53; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 12:56:44

WCEendT schreef:
@ben_pronk In welke wereld is het mijn probleem dat Carlos bij Hartstikke blijft zitten? Ik verkoop hem juist, als iemand anders hem had gewild had hij maar het initiatief van Hartstikke moeten tonen.

@rawolf Jij zou er goed aan doen om meer WT koersen te kijken i.p.v. al die Franse kutkoersen.

@hapsnurker
Ik heb het nu al meermaals gezegd, maar doe toch nog een poging. Je kan onmogelijk berekenen hoeveel een jonge die zijn plafond nog niet bereikt heeft waard is. Dus als jij je beter voelt dat mensen met getalletjes gaan gooien prima, maar het is puur een gevoelskwestie. Rawolf denkt dat Carlos zijn plafond hier ligt en Giirmay beter is. Ik denk dat Carlos niveau Almeida/Vlasov qua punten gaat halen en zelfs beter kan.

Dus bij deze Carlos is 21, bijna 22, kan nog zeker 12 jaar mee. Als je 12*700 doet is het 252 in prijzengeld. Is hij op zijn 33e al 400 waard geweest. En heb je jarenlang een dragende kracht in je team gehad. (Edit: zoals Rico zegt, googelen met punten)

En nog een algemene vraag. Zijn mensen inmiddels gewoon bij elke deal klachten aan het indienen om irritant te doen? Waarom doet iedereen het ook anoniem?

Waar komt die 700 punten vandaan? Moet nog maar zien of hij dat haalt, laat staan constant. En de paar % risico dat Carlos hartproblemen krijgt of een dopeur bijkt, wordt die wel meegerekend? En gemiddeld van die 12 seizoenen hoeveel jaren zijn exponentieel minder door valpartijen/blessures? En wat als Carlos transfert naar Movistar en daar zonder skineos begeleiding totaal niet uit de verf komt?  Ook oa waarom ik Girmay heb verkocht, met al je kapitaal in 1 renner te stoppen pak je heel veel risico en zal je een team hebben met grillige prestaties over de jaren.

12*700 is een veel te simplistische aanpak om iets zinnigs te zeggen. Dat zou de absolute bovengrens zijn die realistich gezien nooit te behalen is.

Ik heb trouwens geen klacht ingediend Smile maar snap wel waar die vandaan komt. Ben van mening dat je zulke deals niet dood moet berekenen, dan valt er geen topper meer te halen. Dus vandaar dat ik m doorgang zou laten vinden.


Laatst aangepast door Rawolf op do 29 dec - 12:59:36; in totaal 1 keer bewerkt

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 12:59:22

Thanks dat je mijn hele punt bevestigd. Berekeningen voor jonge gasten die hun plafond nog niet bereikt hebben slaan nergens op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 13:01:07

WCEendT schreef:
Thanks dat je mijn hele punt bevestigd. Berekeningen voor jonge gasten die hun plafond nog niet bereikt hebben slaan nergens op.

berekeningen slaan wel ergens op maar 12*700 dat is net als een lot in de loterij nemen. Je moet in zulke gevallen hele andere factoren meerekenen.

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 403
Join date : 23-04-21
Age : 37

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 13:05:01

Ook hier geen klacht ingediend, vind een transfer al snel niet afkeuringswaardig. Want iedereen heeft een andere strategie, kennis en inzichten. Dat maakt het spel juist zo leuk.

Mijn vragen waren juist bedoeld om die inzichten boven tafel te krijgen, het verkopen van zulke renners gebeurd niet vaak. Zal ze volgende keer wel in de dm houden, blijft het ook wat rustiger op het forum.

MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 660
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 13:08:08

Ik klaag hier nu alleen even over het klagen zelf... Mijn hemel... Elke deal lijkt wel vraagtekens op te roepen en door deze topic kan iedereen openbaar lekker zijn gal spuwen. Hoop frustraties over en weer. Even een korte one-liner; het is een spel.

"1) Aangename tijdsbesteding 2) Aantrekkelijkheid 3) Acteerprestatie 4) Activiteit 5) Activiteit als ontspanning 6) Activiteit ter ontspanning 7) Amusant tijdverdrijf Cool Beuzelarij 9) Bezig ter ontspanning 10) Bezigheid 11) Bezigheid ter ontspanning 12) Bezigheid tot ontspanning 13) Deel van een toernooi"

Het moet iets ontspannend zijn, of amusant tijdverdrijf. Ik lees alleen maar reacties van mensen die het anderen zo moeilijk mogelijk willen maken. Dat zorgt er juist voor dat degene die daarmee bezig zijn, hun ontspanning verliezen en het spel niet meer amusant vinden. Probeer daar dus een beetje rekening mee te houden.

Dan kort inhoudelijk op deze deal bijvoorbeeld. Een toekomstige waarde van een jonge renner is niet te voorspellen. Je hebt te maken met excessen (kijk Lambrecht) en niemand heeft de gaven om in te zien hoeveel punten iemand in de toekomst haalt. Daarbij wordt ook soms de puntentelling aangepast (zie WK2 met het invoeren van de verbeterpot) dus ook zoiets heeft invloed.
Wat imo. wel belangrijk is, is dat een coach wel duidelijk aangeeft wat de gevolgen kunnen zijn van een deal. Dus de rol van de coach is mi. gewoon erg belangrijk. Als een nieuwe manager een bepaald beleid voor ogen heeft, moet je hem ook de vrijheid geven. Het is het spelplezier van die betreffende manager. Als men vervolgens vaststelt dat hij bepaalde rare keuzes maakt, dan kun je openbaar vragen om extra uitleg. Elke keer die berekende onderbouwing hoeft wat mij betreft hier niet steeds aangehaald te worden.
Er is echter 1 punt waarom de admins hier wel een belangrijke rol hebben... zorg dat een manager niet een 'onbestuurbaar' team achterlaten waardoor het voor nieuwe managers heel moeilijk wordt om plezier uit het spel te halen omdat ze OF nooit punten scoren OF geen waardevolle renners hebben. Die grens is heel vaag, maar als ik de admins mag adviseren, dan zou ik daar wel wat losser in worden. Mocht daar dan weer commentaar op gegeven worden, dan kun je een transfercommissie instellen om eventuele belangenverstrengeling tegen te gaan.

Verder wens ik jullie een onwijze goeie jaarwisseling en hopelijk gaat de neo verkoop een succes worden!

ZwartebroekengeIetrui, Timodej, Rick Steggerda, Hapsnurker, Timmerhuis, WCEendT en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 15:46:02

Doe eens ff lekker allemaal normaal. Rodriguez is een .HC talent. Daar mag een .HC prijs voor betaald worden. Dan is het aan de koper en verkoper om te bepalen hoe hoog die prijs is.

Gaat Carlos dit opleveren in zijn carrière? Nee, waarschijnlijk niet. Maar je hebt wel de kans dat je voor de komende 10 jaar een renner hebt die al een goede fundering is om je in de linkerhelft van het klassement te krijgen. Dat is ook heel wat waard.

Berekeningen zijn allemaal leuk en aardig als een basis voor een deal. Maar als je het over absolute toppers hebt, en dat is Rodriguez, dan moet je ook meenemen dat het aanbod van dit soort renners super beperkt is. En daardoor mag je best een premium prijs soms betalen.

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Hartstikkebedankt




Posts : 107
Join date : 13-02-21

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 15:54:15

Noud schreef:
Doe eens ff lekker allemaal normaal. Rodriguez is een .HC talent. Daar mag een .HC prijs voor betaald worden. Dan is het aan de koper en verkoper om te bepalen hoe hoog die prijs is.

Gaat Carlos dit opleveren in zijn carrière? Nee, waarschijnlijk niet. Maar je hebt wel de kans dat je voor de komende 10 jaar een renner hebt die al een goede fundering is om je in de linkerhelft van het klassement te krijgen. Dat is ook heel wat waard.

Berekeningen zijn allemaal leuk en aardig als een basis voor een deal. Maar als je het over absolute toppers hebt, en dat is Rodriguez, dan moet je ook meenemen dat het aanbod van dit soort renners super beperkt is. En daardoor mag je best een premium prijs soms betalen.

Ik zou zelfs zeggen een .UWT talent Razz

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 16:28:33

Hartstikkebedankt schreef:
Noud schreef:
Doe eens ff lekker allemaal normaal. Rodriguez is een .HC talent. Daar mag een .HC prijs voor betaald worden. Dan is het aan de koper en verkoper om te bepalen hoe hoog die prijs is.

Gaat Carlos dit opleveren in zijn carrière? Nee, waarschijnlijk niet. Maar je hebt wel de kans dat je voor de komende 10 jaar een renner hebt die al een goede fundering is om je in de linkerhelft van het klassement te krijgen. Dat is ook heel wat waard.

Berekeningen zijn allemaal leuk en aardig als een basis voor een deal. Maar als je het over absolute toppers hebt, en dat is Rodriguez, dan moet je ook meenemen dat het aanbod van dit soort renners super beperkt is. En daardoor mag je best een premium prijs soms betalen.

Ik zou zelfs zeggen een .UWT talent Razz

Haha ik had de . Er niet voor moeten zetten. Ik doelde eigenlijk op de classificatie van Bergen. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Hartstikkebedankt




Posts : 107
Join date : 13-02-21

De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Emptydo 29 dec - 16:30:51

Noud schreef:
Hartstikkebedankt schreef:
Noud schreef:
Doe eens ff lekker allemaal normaal. Rodriguez is een .HC talent. Daar mag een .HC prijs voor betaald worden. Dan is het aan de koper en verkoper om te bepalen hoe hoog die prijs is.

Gaat Carlos dit opleveren in zijn carrière? Nee, waarschijnlijk niet. Maar je hebt wel de kans dat je voor de komende 10 jaar een renner hebt die al een goede fundering is om je in de linkerhelft van het klassement te krijgen. Dat is ook heel wat waard.

Berekeningen zijn allemaal leuk en aardig als een basis voor een deal. Maar als je het over absolute toppers hebt, en dat is Rodriguez, dan moet je ook meenemen dat het aanbod van dit soort renners super beperkt is. En daardoor mag je best een premium prijs soms betalen.

Ik zou zelfs zeggen een .UWT talent Razz

Haha ik had de . Er niet voor moeten zetten. Ik doelde eigenlijk op de classificatie van Bergen. Wink

Oja, da's wel wat toepasselijker bij Carlito Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Klaagmuur.
Terug naar boven 
Pagina 3 van 15Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: