Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De Klaagmuur.

Ga naar beneden 
+22
Joske47
Peter Post Forever
Baske
Patje
Pozzovivo112
Noud
kschiffmacher
Hartstikkebedankt
Mochie07
MelvinBraam
hofsje
Kozer90
Clement
rage
Hapsnurker
Rick Steggerda
bbflood
Chris85
Rawolf
Rico
Flowtosti
Bennyboy
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende
AuteurBericht
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptywo 17 jan - 22:02:27

Tijd dat kleinere teams leren dat je toppers alleen verkoopt via deadlines!

Bennyboy en Rick Steggerda vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptywo 17 jan - 22:06:07

Of gewoon voor leuke andere renners

Bennyboy, BryanC, MelvinBraam, Rick Steggerda en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 403
Join date : 23-04-21
Age : 37

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptywo 17 jan - 22:34:12

Noud schreef:
Of gewoon voor leuke andere renners

Tratnik is een leuke vent hoor! En met Kobe kun je ook lachen, dus ik zie het probleem niet! Zijn leuke renners!
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 590
Join date : 28-01-20

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptydo 18 jan - 8:20:50

Arensman is toch gewoon niveau DUNBAR?
Teveel chauvinisme lijkt mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptydo 18 jan - 8:34:40

Arensman haalde op zijn 22ste al een cq-score van 33.
Dunbar haalde tot zijn 27ste nog nooit een top-100 cq score.

Zijn inderdaad wel renners van hetzelfde kaliber dus.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 590
Join date : 28-01-20

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptydo 18 jan - 9:10:54

Noud schreef:
Arensman haalde op zijn 22ste al een cq-score van 33.
Dunbar haalde tot zijn 27ste nog nooit een top-100 cq score.

Zijn inderdaad wel renners van hetzelfde kaliber dus.

Ik zie een omgekeerde prestatie curve 🤗
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptydo 18 jan - 9:18:30

Van 1 jaar inderdaad ja. Ik heb op WK1 gewoon nog Matthews + 82,5 betaald een paar maanden geleden. Nu weet ik er in principe ook niks vanaf natuurlijk, maar het geeft wel iets aan over waar de waarde van Arensman nog kan liggen voor mensen die er wel vertrouwen in hebben.

Om Arensman dan te laten gaan voor drie renners die je eigenlijk al niet zou moeten ruilen tegen Matthews alleen is in mijn ogen dus wel echt een hele slechte zet. En ik denk dat het terecht is dat de admins deze deal dan dus ook even onderzoeken. Hoe frustrerend dat ook kan zijn voor de managers.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 590
Join date : 28-01-20

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptydo 18 jan - 9:23:24

Noud schreef:
Nu weet ik er in principe ook niks vanaf natuurlijk.

Heb jij al wel bewezen hoor, dat je er kijk op hebt.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptydo 18 jan - 11:49:17

Noud schreef:
Van 1 jaar inderdaad ja. Ik heb op WK1 gewoon nog Matthews + 82,5 betaald een paar maanden geleden. Nu weet ik er in principe ook niks vanaf natuurlijk, maar het geeft wel iets aan over waar de waarde van Arensman nog kan liggen voor mensen die er wel vertrouwen in hebben.

Om Arensman dan te laten gaan voor drie renners die je eigenlijk al niet zou moeten ruilen tegen Matthews alleen is in mijn ogen dus wel echt een hele slechte zet. En ik denk dat het terecht is dat de admins deze deal dan dus ook even onderzoeken. Hoe frustrerend dat ook kan zijn voor de managers.

En waarom geeft dan niemand op WK1 zo’n bod? Elke navraag was vele malen lager, zal geen voorbeelden noemen maar neem van mij aan dat het allemaal behoorlijk lager is dan jou bod!
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 580
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptydo 18 jan - 12:20:12

Daarom is iets moois als een deadline. Dan kan iedereen lekker tegen elkaar opbieden en krijg je sneller het maximale eruit! Veel mensen beginnen met een openingsbod waar ze nog wel bereid zijn bij te doen. Ik zou voorstellen gebruik de deal als openingsbod bij een deadline ipv een karig bod accepteren waar je ook nog eens 2 plekken moet innemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptydo 18 jan - 17:01:45

We wachten eerst het oordeel even af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1100
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptydo 18 jan - 23:09:25

In dat geval wil ik klagen dat er nog geen reactie van Hapsnurker in het transfer topic staat zodat wij zijn beweegredenen kunnen zien. Dan kunnen wij met de vervolgstap in het beoordelingsproces verder gaan wat zou zijn om jullie om berekeningen te vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptydo 18 jan - 23:17:15

Timodej schreef:
In dat geval wil ik klagen dat er nog geen reactie van Hapsnurker in het transfer topic staat zodat wij zijn beweegredenen kunnen zien. Dan kunnen wij met de vervolgstap in het beoordelingsproces verder gaan wat zou zijn om jullie om berekeningen te vragen.

Hij staat onhold, dus ja waarom zou ie moeten reageren. Jullie zoeken normaal contact rechtstreeks en niet via het forum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptyvr 19 jan - 9:54:46

Qua waarde vind ik het geen slechte deal maar het is denk ik wel goed dat nieuwe managers realiseren hoe lastig het is om toppers te kopen en hoe snel je team volzit.

Ik reken altijd met 10 miljoen per plekje en zou dus -20 doen aan Clemenrs zijnde omdat hij 2 plekjes verliest.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptyma 22 jan - 11:53:02

Wil toch wel klagen over de voorstellen die op Arensman zijn binnengekomen, als ik die vergelijk met het afgekeurde bod kan ik weinig accepteren omdat de deal dan opnieuw zou worden afgekeurd.

Flowtosti vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptyma 22 jan - 12:41:35

Clement schreef:
Wil toch wel klagen over de voorstellen die op Arensman zijn binnengekomen, als ik die vergelijk met het afgekeurde bod kan ik weinig accepteren omdat de deal dan opnieuw zou worden afgekeurd.

Sorry hoor maar ik val bijna van mn stoel.

Je hebt nieteens tegeninteresses laten weten... waarmee moet ik een bod maken? Tegen Chris ook niet lees ik op je tl. 

Komt op mij meer over alsof je niet openstaat om een betere deal voor Arensman voor elkaar te krijgen.

otter vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2103
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptyma 22 jan - 14:27:58

Clement, je gedraagt je een beetje als een norse manager. Normaliter kom je idd terug met wederinteresses zodat andere managers een goed voorstel kunnen verzinnen. IK hoop toch op een beetje meer effort van jouw kant Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptyma 22 jan - 15:37:46

Bennyboy schreef:
Clement, je gedraagt je een beetje als een norse manager. Normaliter kom je idd terug met wederinteresses zodat andere managers een goed voorstel kunnen verzinnen. IK hoop toch op een beetje meer effort van jouw kant Wink

Ik neem aan dat die deal tussen Noud & Joris nu pas P2 ingaat aangezien die nooit bevestigd is in 2023.

Zeker gezien er ook gewoon deals pas een periode later ingegaan zijn die paar minuten na 12 bevestigd werden, laat staan 22 dagen later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 814
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptyma 22 jan - 16:23:47

Zeker, Eendt. Ik heb ook ooit eens geprobeerd een deal bevestigd te krijgen voor periodedeadline, maar helaas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptyma 22 jan - 16:27:58

De transfer stond allang verwerkt op de ploegpagina, dat hoort dan ook niet te gebeuren met transfers die nog niet bevestigd zijn. Nu leken beide ploegpaginas uit te wijzen dat alles in orde was, en daardoor heb ik niet in de gaten gehad dat ik nog moest bevestigen. Sowieso beetje kinderachtig als je zo moet winnen, dus denk dat ik maar eens ga kijken of ik Vingegaard in een huurconstructie naar Joris kan sturen. Wink

MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptyma 22 jan - 16:29:50

Noud schreef:
De transfer stond allang verwerkt op de ploegpagina, dat hoort dan ook niet te gebeuren met transfers die nog niet bevestigd zijn. Nu leken beide ploegpaginas uit te wijzen dat alles in orde was, en daardoor heb ik niet in de gaten gehad dat ik nog moest bevestigen. Sowieso beetje kinderachtig als je zo moet winnen, dus denk dat ik maar eens ga kijken of ik Vingegaard in een huurconstructie naar Joris kan sturen. Wink

Ben benieuwd welke lijn de admins hierin kiezen. 

Al waag ik te betwijfelen dat Vlasov meer punten gaat scoren dan Sheffield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 814
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptyma 22 jan - 16:33:55

Altijd die powertaal meteen, hè?

Ik zeg alleen maar dat ik een gelijkaardig feit aan de hand had, waarbij een deal per DM akkoord was, maar diegene was weg om de deal voor de periode-deadline te bevestigen. Die deal was ook rond. Je kunt toch niet met twee maten gaan meten? Daar is het mij om te doen, want dat lijkt me qua handhaving voor alle regels dan enorm ingewikkeld. Zou jij als admin hier op wk1 een oogje toeknijpen? Is bevestiging leidend of teampagina?

Gun jou de winst net zo hard als ieder ander, is niet mijn intentie zo het spelverloop te beïnvloeden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptyma 22 jan - 16:39:31

Die power taal is omdat dit gewoon heel kinderachtig is. Het heeft geen moment met het net niet halen van een deadline te maken. Ik ben vergeten een deal te bevestigen die al heel ver voor de deadline stond. Die deal is vervolgens onterecht tóch verwerkt door de admins, daardoor kan je alleen in het topic nog terug vinden dat er niet bevestigd is. Een proces van meerdere fouten waardoor er geen inzicht meer was van de stand van zaken. Dan zou ik als admins zeker een oogje dichtknijpen ja, want hoewel het voornamelijk mijn fout is, is er daarna ook nog wat fout gegaan.

Daarbij durf ik me hardop af te vragen of precies twee grote concurrenten van Joris hier zo snel bovenop zouden zitten als het om een deal ging over vele kleinere renners die niet bij een concurrent zaten. Dan kan het onder een mantel van rechtschapenheid proberen te bedekken, maar ik geloof daar niet zo in. Zeker niet bij die ander.
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 780
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptyma 22 jan - 16:41:51

Ik geniet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2103
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Emptyma 22 jan - 16:44:55

In dit geval is dit ook een fout geweest van de verwerker van dienst, die heeft de manager hierin niet geattendeerd dat hij niet bevestigd is. Daarnaast had Noud zeker die verantwoording (en misschien ook wel Joske) om te checken of die al is bevestigd. Dit is in alle drie de gevallen niet gebeurd.

Echter omdat de admins hierin betrokken zijn en het gaat om 'menselijke fouten' laten we deze gewoon staan zoals die stond.

Ik wil jullie vragen het hierbij te laten.

Groeten namens de admins

MelvinBraam, Rick Steggerda en Noud vinden dit bericht leuk

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 12 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Klaagmuur.
Terug naar boven 
Pagina 12 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: