Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Afwezig? Meld het even

Ga naar beneden 
+22
Hapsnurker
Rico
Patje
Clement
Kozer90
Noud
WCEendT
Jappe666
BryanC
Chris85
Rawolf
Hartstikkebedankt
MelvinBraam
kschiffmacher
Pozzovivo112
Rick Steggerda
bbflood
rage
Mochie07
Timodej
Flowtosti
Joske47
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyza 3 jul - 9:29:14

Komende twee weken minder actief (druk op het werk met kwartaal afsluiting en nadien weekje Frankrijk)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyma 19 jul - 10:25:32

Ik heb van 16 augustus tot 2 september vakantie. Dus in die periode kan het zijn dat ik minder online zal zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptydo 22 jul - 13:13:11

Afgelopen periode en in ieder geval t/m eind augustus ben ik minder actief ivm werk. Ik werk als supervisor bij de GGD en dat kost op dit moment zoveel tijd, dat ik niet veel tijd over heb voor WK. Hier en daar probeer ik wel nog te spelen, maar het zal constant in ieder geval niet lukken. Tot die tijd nemen de andere admins mijn werk over, al ben ik wel gewoon beschikbaar voor het maken van beslissingen indien ik tijd heb.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 814
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyvr 23 jul - 15:25:23

Tot en met 16 aug op vakantie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptydo 29 jul - 22:09:43

Ik ben aan het verhuizen en over het algemeen vrij druk deze weken. Ik hoop in september weer fatsoenlijk actief te kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 660
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyvr 30 jul - 10:10:00

Teas schreef:
Ik ben aan het verhuizen en over het algemeen vrij druk deze weken. Ik hoop in september weer fatsoenlijk actief te kunnen zijn.

Je werkt ook je PM's niet af dus?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyvr 30 jul - 14:14:27

Aantal weken minder actief ivm vakantie
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 993
Join date : 09-11-19

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyma 2 aug - 14:28:28

Van 8 tot eind augustus op vakantie
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyma 9 aug - 12:52:34

Tot dinsdag 17/08 mindere activiteit door vakantie
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 982
Join date : 09-11-19
Age : 29

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyma 9 aug - 13:01:25

Tot eind van de maand minder actief ivm vakantie. Whatsapp nog wel bereikbaar
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 960
Join date : 16-11-20

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyma 16 aug - 16:39:02

Weer thuis
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 24 aug - 8:33:02

Komende periode minder actief door drukte op het werk
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 480
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyvr 27 aug - 7:40:31

Weekje op vakantie!

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1100
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyma 6 sep - 7:27:56

Ik ben twee weekjes op vakantie. Mezelf kennende zal ik nog wel af en toe inloggen, maar dat zal minder frequent zijn dan normaal en het verwerken van de uitslagen en transfers zal op m'n collega admins aankomen. Afwezig? Meld het even - Pagina 2 1f609
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptydi 28 sep - 9:15:49

Hallo,

Ik was afgelopen week en de komende 2 weken heel erg druk.

Ik heb daarom heel wat openstaande zaken in mijn DM alsook op mijn TL, waar ik nu even niet kan aan toekomen.

Mijn excuses!
Tot binnekort!
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 354
Join date : 09-11-19

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyma 15 nov - 2:39:52

Mannen, ik ben wegens privéomstandigheden (al een tijdje) niet heel actief meer. Ik reageer zeker nog op iedereen, maar het kan soms wat langer op zich laten wachten dan normaliter.

Verder vind ik wk echt geweldig en hoop ik het nog gewoon te kunnen blijven spelen.

Hopelijk is er begrip.


PS: Mocht je interesse hebben, ik zie een PM een stuk sneller dan een reactie op mijn TL. Dus mocht ik al een tijdje niet hebben gereageerd op mijn TL, schroom het dan niet om mij een privéberichtje te sturen. Een extra reminder kan ook geen kwaad, soms open ik een berichtje al en vergeet ik dat ik nog moet reageren.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 982
Join date : 09-11-19
Age : 29

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyma 15 nov - 8:40:46

BryanC schreef:
Mannen, ik ben wegens privéomstandigheden (al een tijdje) niet heel actief meer. Ik reageer zeker nog op iedereen, maar het kan soms wat langer op zich laten wachten dan normaliter.

Verder vind ik wk echt geweldig en hoop ik het nog gewoon te kunnen blijven spelen.

Hopelijk is er begrip.


PS: Mocht je interesse hebben, ik zie een PM een stuk sneller dan een reactie op mijn TL. Dus mocht ik al een tijdje niet hebben gereageerd op mijn TL, schroom het dan niet om mij een privéberichtje te sturen. Een extra reminder kan ook geen kwaad, soms open ik een berichtje al en vergeet ik dat ik nog moet reageren.

Goed dat je even een berichtje plaatst hier. Natuurlijk is er altijd begrip voor privé omstandigheden. Succes/Sterkte! (Wat van toepassing is).

Bennyboy, BryanC en MelvinBraam vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Jappe666

Jappe666


Posts : 157
Join date : 24-09-20

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyma 29 nov - 14:58:33

Vriendin is tijdje terug positief getest op Corona dus zit tijdelijk zonder laptop. Zal proberen oplossingen te zoeken maar kan niets garanderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1100
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptywo 15 dec - 10:46:18

Namens Karsten: Hij zit voor langere periode in Australië, waardoor reactie soms wat langer op zich laat wachten. Nadat hij een beetje gesetteld is, na de feestdagen, zou de activiteit weer beter moeten worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 814
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyvr 17 dec - 11:27:24

Eerste week van januari op vakantie, einde jaar denk ik ook minder actief te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 982
Join date : 09-11-19
Age : 29

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyma 20 dec - 15:21:15

Nieuwe manager Davy Duck (La Vie Claire/Topsport Vlaanderen), heeft aangegeven mee te willen doen maar kan pas actief worden over 3 weken. Bij deze is dus zijn tijdelijke afwezigheid bekend.

Laten we dus even wachten met spammen voor interesses tot het nieuwe jaar Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1100
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyma 14 feb - 19:17:14

Jullie favoriete admin is een weekje met vakantie. Wellicht dat ik wat trager reageer dan je van me gewend bent. Afwezig? Meld het even - Pagina 2 1f609

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptywo 23 feb - 9:08:02

Momenteel is het bij mij heel druk op het werk en thuis in een verbouwing. Dus ja het kan zijn dat ik even niet reageer of later reageer. Ik bekijk de berichten altijd en zet ze daarna weer op ongelezen zodat ik weet dat ik nog moet reageren. Indien het te lang duurt mag je dit ook altijd aangeven bij me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 480
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyvr 25 feb - 22:03:43

Wegens een nieuwe baan wat minder actief afgelopen tijd, hoop dit na het weekend weer iets beter op te pakken. Mensen die nog op een reactie wachten, nog heel even geduld aub!
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Emptyvr 18 maa - 12:23:04

Komende periode (weken) minder actief door diverse redenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezig? Meld het even
Terug naar boven 
Pagina 2 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: