Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Afwezig? Meld het even

Ga naar beneden 
+21
Rico
Patje
Clement
Kozer90
Noud
WCEendT
Jappe666
BryanC
Chris85
Rawolf
Hartstikkebedankt
MelvinBraam
kschiffmacher
Pozzovivo112
Rick Steggerda
bbflood
rage
Mochie07
Timodej
Flowtosti
Joske47
25 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptyma 10 apr - 7:21:48

Voorbije week drukte door een deadline op het werk.
Komende week ben ik op fiets stage.

Rick Steggerda vindt dit bericht leuk

WCEendT vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptyma 29 mei - 21:03:51

Komende drie weken druk op werk.
Project deadline op 12/06 met een Go live.

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 306
Join date : 09-06-20

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptywo 7 jun - 12:23:31

Mijn vriendin was 03/06 uitgerekend, dus die staat momenteel op knappen. Kan dus zijn dat ik niet super snel reageer, al zal het ook weer niet heel veel langzamer zijn dan normaal. Wink

MelvinBraam, Mochie07, Timodej, WCEendT, Clement en otter vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 586
Join date : 28-01-20

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptywo 7 jun - 16:42:52

Noud schreef:
Mijn vriendin was 03/06 uitgerekend, dus die staat momenteel op knappen. Kan dus zijn dat ik niet super snel reageer, al zal het ook weer niet heel veel langzamer zijn dan normaal. Wink
Veel succes
Terug naar boven Ga naar beneden
Patje

Patje


Posts : 198
Join date : 18-11-21

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptyzo 25 jun - 23:24:27

Voor onbepaalde tijd afwezig

rage, Rick Steggerda en WCEendT vinden dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 779
Join date : 25-10-21
Age : 26

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptyzo 25 jun - 23:34:41

Zoals half de WK3 managers Afwezig? Meld het even - Pagina 4 1f602
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1097
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptywo 28 jun - 6:45:05

Patje schreef:
Voor onbepaalde tijd afwezig
Kun je iets meer info geven of een grove tijdsindicatie wanneer je terug verwacht te zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 981
Join date : 09-11-19
Age : 29

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptydo 29 jun - 23:10:23

Eerste twee weken kijk ik de tour aan het zwembad. Oftewel ik ben op vakantie en zal niet tot weinig inloggen
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 959
Join date : 16-11-20

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptywo 5 jul - 22:25:46

op vakantie van

9-18juli en 9-14aug
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 660
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptyvr 7 jul - 10:01:22

Ik ben komende 1,5 week afwezig. Kan wellicht reageren, maar zal vaak niet direct zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rico

Rico


Posts : 221
Join date : 05-10-22

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptydo 13 jul - 21:33:23

Nog 2 weken op vakantie na vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 400
Join date : 23-04-21
Age : 37

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptyvr 21 jul - 22:48:45

Komende drie weken op vakantie en daarmee wat minder actief!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kozer90

Kozer90


Posts : 228
Join date : 24-08-22
Age : 33
Location : Kampen

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptyza 22 jul - 13:42:05

Op vakantie tot 10 augustus en dus minder actief.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 479
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptyma 14 aug - 23:56:11

Vanaf morgen anderhalve week op vakantie, minder bereikbaar!
Terug naar boven Ga naar beneden
rage

rage


Posts : 882
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Oudenaarde

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptydo 21 sep - 8:44:06

Voorbije weken niet actief geweest door geboorte van onze zoon.
Ik verwacht vanaf volgende week weer de zaken op te kunnen nemen.

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rick Steggerda

Rick Steggerda


Posts : 812
Join date : 13-11-19
Age : 46
Location : Wijk bij Duurstede

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptydo 21 sep - 10:20:11

Proficiat, Robin!
Terug naar boven Ga naar beneden
Peter Post Forever

Peter Post Forever


Posts : 673
Join date : 09-11-19

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptydo 21 sep - 12:25:36

Gefeliciteerd Robin, geniet ervan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 959
Join date : 16-11-20

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptydo 21 sep - 12:33:29

Gefeliciteerd
Terug naar boven Ga naar beneden
Chris85

Chris85


Posts : 479
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptyza 7 okt - 10:12:59

Goedemorgen heren,

Sommige van jullie zullen het wellicht al wel gemerkt hebben maar ik ben al een tijdje wat minder actief. Zonder al te veel uit te wijden en te diep in te gaan op de situatie wil ik toch even aangeven wat de reden is.

Een aantal weken geleden is er een hersentumor geconstateerd bij mijn vader (een maandje voor zijn pensioen) en die is nu in afwachting van een zware en risicovolle operatie. Er is verder nog weinig bekend over het vervolgtraject dus momenteel leven wij in een periode tussen hoop en vrees. Aangezien m'n ouders aan de andere kant van het land wonen is het veel heen en weer rijden en zoveel mogelijk momenten samen pakken.

Mijn hoofd stond ook totaal niet naar 'een spelletje' vandaar dat ik bijna nergens op reageerde. Uiteraard was het beter geweest om hier meteen aan te geven dat ik een tijdje wat minder actief zou zijn, dan was het gelijk voor iedereen duidelijk geweest.

Ik zal proberen zo snel mogelijk op de interesses te reageren maar dan weten jullie in ieder geval de reden waarom het de komende tijd iets langer kan duren voordat er antwoord komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 586
Join date : 28-01-20

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptyza 7 okt - 10:56:56

Chris85 schreef:
Goedemorgen heren,

Sommige van jullie zullen het wellicht al wel gemerkt hebben maar ik ben al een tijdje wat minder actief. Zonder al te veel uit te wijden en te diep in te gaan op de situatie wil ik toch even aangeven wat de reden is.

Een aantal weken geleden is er een hersentumor geconstateerd bij mijn vader (een maandje voor zijn pensioen) en die is nu in afwachting van een zware en risicovolle operatie. Er is verder nog weinig bekend over het vervolgtraject dus momenteel leven wij in een periode tussen hoop en vrees. Aangezien m'n ouders aan de andere kant van het land wonen is het veel heen en weer rijden en zoveel mogelijk momenten samen pakken.

Mijn hoofd stond ook totaal niet naar 'een spelletje' vandaar dat ik bijna nergens op reageerde. Uiteraard was het beter geweest om hier meteen aan te geven dat ik een tijdje wat minder actief zou zijn, dan was het gelijk voor iedereen duidelijk geweest.

Ik zal proberen zo snel mogelijk op de interesses te reageren maar dan weten jullie in ieder geval de reden waarom het de komende tijd iets langer kan duren voordat er antwoord komt.

Begrijpelijk en veel sterkte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mochie07

Mochie07


Posts : 981
Join date : 09-11-19
Age : 29

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptydo 2 nov - 13:57:45

Wegens geboorte van mijn dochtertje komende tijd de focus op het thuisfront. Zal wel zo nu en dan checken maar verwacht pas echt weer actief te zijn rond de neo's.

Joske47, Bennyboy, Rick Steggerda en Kozer90 vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptydo 2 nov - 15:07:52

Gefeliciteerd met Chiella junior!
Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 400
Join date : 23-04-21
Age : 37

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptydo 15 feb - 23:10:13

Volgende week naar de sneeuw, dus zal wat minder actief zijn!

otter vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 354
Join date : 09-11-19

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptyza 17 feb - 3:04:18

Mochten mensen zich afvragen waarom ik de afgelopen weken niet of nauwelijks heb gereageerd, mijn lieve omaatje heeft 2 herseninfarcten gehad en is overleden. Ik zal spoedig weer met reacties op PM en TL komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Emptyza 17 feb - 11:14:06

gecondoleerd!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Afwezig? Meld het even   Afwezig? Meld het even - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Afwezig? Meld het even
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: