Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal MUN - BOR

Ga naar beneden 
AuteurBericht
hofsje

hofsje


Posts : 616
Join date : 09-11-19
Age : 35

Deal MUN - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Deal MUN - BOR    Deal MUN - BOR  Emptydi 3 nov - 0:50:25

Naar MUN : Russo + Stork
Naar BOR Petilli + Jetse Bol

Ik laat met een klein risico Stork en Russo gaan
Stork renner bij talentenploeg Sunweb is nog wel maar 23 maar lijkt bij Sunweb alleen als knecht te worden gebruikt
Russo vorig wel aardig jaar gehad naar dit jaar lukt er weibig bij hem

Petilli en Jetse Bol komen beide wel stuk ouder,petilli ooit groot talent scoort ook niet veel maar heb nog een beetje het gevoel dat hij wel punten kan pakken in Piemonte nog 12de en Jetse Bol nog zonder contract hoop dat hij nog doorgaat maar leuk om te volgen
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Deal MUN - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal MUN - BOR    Deal MUN - BOR  Emptydi 3 nov - 10:56:42

De deal klopt.

Jetse Bol is al ouder dan 30 en zou nog wel eens kunnen stoppen. Bij Petilli heb ik wel het idee dat hij nog punten gaat scoren, toch heeft hij zijn beste jaar gehad in 2015 voordat hij in dit spel kwam. Daarom laat ik hem toch maar gaan.

Het idee is verjonging en met Russo die al een keer een goede prestatie haalde voor dit coronajaar heb ik hoop dat hij daarop kan aanhaken. Stork is nog pas 23, omdat ik weinig geld heb op het moment zie ik hem als een neo-aankoop voor mijn team.

Ik ga er qua waarde op achteruit, maar verwacht dat met name Stork nog wel eens zou kunnen gaan presteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal MUN - BOR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal SAL - NOV
» Deal ABS - MAP
» Deal UNI-GBM
» Deal MAP-AST
» Deal IAM - TIR

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: