Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal NOV - DSQ

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal NOV - DSQ Empty
BerichtOnderwerp: Deal NOV - DSQ   Deal NOV - DSQ Emptyma 23 nov - 11:45:48

Naar NOV: Gaviria + 5M
Naar DQS: Halvorsen + Casper Pedersen + Mads Wurtz Schmidt

DSQ maakt weer een nieuwe deal, de volgende topsprinter moet DSQ verlaten om ruimte te maken voor talenten.

Gaviria heb ik eigenlijk wel heel veel vertrouwen in, ook wanneer hij dit jaar een slecht jaar gehad heeft. Helaas heeft hij uiteindelijk geen race gereden voor DSQ, door een voor mij onweerstaanbaar bod van LVC.

Halvorsen mag bij Uno-X zich zelf in alle rust gaan herontdekken, hij is ook pas 24. Ik betaal in deze deal relatief weinig voor hem, maar daartegenover staat heel veel risico of hij nog bovenop komt. Casper Pedersen is dit jaar eindelijk echt door gebroken, het is nog afwachten of hij dit vol kan houden in een normaal jaar. Ik ben hier niet helemaal zeker maar hij mag me verbazen. Schmidt en 5M van mijn kant was nodig om de deal gelijk te maken.

Ik denk weer een goede deal gemaakt te hebben die mijn selectie weer verder versterkt en past in de gekozen strategie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal NOV - DSQ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal NOV - DSQ   Deal NOV - DSQ Emptyma 23 nov - 11:56:33

Deal Klopt! Ik wissel hier jong risico in voor mister Corona Gaviria himself. Halvorsen mag bij Uno-x zich opnieuw gaan uitvinden dat kan heel goed gaan uitpakken of zijn carrière gaat helemaal als een nachtkaars uit. Casper Pedersen winnaar van Parijs Tours heeft echt wel de nodige kwaliteiten maar ik denk dat de verhouding eigen kans/in dienst niet in zijn voordeel gaat zijn. Wurtz in de jeugd een toptalent, bij de senioren komt het er zeer sporadisch uit en mocht gaan.

Ben ervan overtuigd dat Gaviria mits alles mentaal klopt en coronavrij is dat hij nog steeds de topsprinter op niveau Caleb Ewan is en ook over meer inhoud voor de klassiekers beschikt.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal NOV - DSQ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MUN - BOR
» Deal UNI - TIR
» Deal MOL - VAC
» Deal MUN - GBM
» Deal GBM - MOL

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum