Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal: CDC - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal: CDC - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal: CDC - AST   Deal: CDC - AST Emptyza 27 feb - 21:54:01

Naar CDC: L. Taminiaux
Naar AST: S. Moniquet

Ik heb eind vorig seizoen Lionel gekocht als extra optie voor de voorjaarsklassiekers. Iemand die gewoon een heel sterk eindschot heeft en bovendien de kasseien goed over kan komen. Leuk dat hij deze periode nog even bij Astana mag schitteren, gezien zijn programma kan hij best nog wel eens puntjes scoren in P1. Maar hij was geen renner om koste wat kost aan te houden... Ik ben namelijk benieuwd welke rol hij gaat krijgen bij Alpecin, ook mede omdat Merlier, Philipsen, de Bondt vaak dezelfde koersen rijden.

Daarvoor in de plaats komt Sylvain Moniquet.

Sylvain is een relatief oude neo maar dat zie ik juist als voordeel in deze. Bij FDJ keken ze hun ogen uit vanwege zijn klimcapaciteiten en dat is ook wel gebleken in zijn redelijke uitslagen de laatste twee jaar. Volgens Belgische media kan het echt een hele sterke klimmer worden, en die heb ik liever in mijn selectie dan een klassieke renner die het vooral moet hebben van P1. Moniquet komt in een hele jonge club renners en ik denk echt dat hij iets kan gaan laten zien. We gaan het volgen!!

Succes Rawolf met Lionel.Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf

Deal: CDC - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal: CDC - AST   Deal: CDC - AST Emptyza 27 feb - 22:23:58

Deal klopt, Moniquet leuke resultaten gehaald laatste jaar maar dat is enigzins vertekent tegen kerels die 1/2 jaar jonger zijn.

Taminiaux leuke renner, zijn komst naar Alpecin met ook zijn lange contract geven mij vertrouwen. Ik heb die ploeg hoog zitten. Ronde van Vlaanderen zal hij niet winnen maar Samyn ofzo zijn ook zat punten te verdienen en daar zie ik hem wel meespelen.

Met het ProTour gevecht voor de vaste wildcards gaan ze iemand als Taminiaux echt wel opstellen in wedstrijden waar hij kan scoren verwacht ik, ook in het najaar.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal: CDC - AST
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum