Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal ONE - CEP

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Chris85

Chris85


Posts : 477
Join date : 09-11-19
Age : 38
Location : Duiven

Deal ONE - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Deal ONE - CEP   Deal ONE - CEP Emptyza 28 aug - 19:49:40

Naar ONCE Eroski: Jesus Herrada + Mikel Nieve
Naar Caisse d'Epargne: David Dekker + 5 miljoen

Ik was op zoek naar een jonge sprinter met de potentie om uit te groeien tot een wereldtopper en die denk ik gevonden te hebben in David Dekker. Begin van het seizoen liet hij al zien zich incidenteel met de wereldtop te kunnen meten met 2 2e plekken in een koers waar zo'n beetje alle toppers aanwezig waren. Nu zaak om dat incidenteel om te zetten naar permanent en ik ben er van overtuigd dat Dekker dat moet kunnen, zit een goede kop op die jongen. In Polen maakte hij geen onuitwisbare indruk maar liet hij wel zien een heuveltje over te komen en zich daarna te kunnen mengen in de sprint.

Ik betaal een forse prijs voor Dekker met Jesus Herrada en Mikel Nieve maar ik vind het een leuk risico om te nemen. Nieve is pure stop en Herrada pakt z'n puntjes nog wel , zoals vandaag weer in de Vuelta maar ik denk dat hij langzaamaan wel gaat zakken in de pikorde bij Cofidis.

Bert was vooraf al vrij duidelijk dat hij rond de 150 miljoen wilde hebben voor Dekker dus die duidelijkheid was fijn in de onderhandelingen. Doordat we beiden open waren in de onderhandelingen verliep het vrij snel en soepel, Bert bedankt daarvoor!
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 573
Join date : 28-01-20

Deal ONE - CEP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ONE - CEP   Deal ONE - CEP Emptyza 28 aug - 21:43:03

Voor Dekker niet helemaal gekregen wat ik had gehoopt, maar haal wel een van mijn "all time favourites" binnen.Vond Herrada vandaag ook weer prima rijden. In wat kleinere wedstrijden presteert hij doorgaans al goed. Ik vind jammer dat het in de grote rondes net niet lukt. Met Nieve een toekomstige stopper. Als hij rijd zoals vorig jaar mag hij gerust nog een jaartje doorfietsen.
Dekker mag weg. Vind zijn vervolg op de UAE tour wat tegenvallen. Ben wat onzeker over hem geworden.

We waren er uiteindelijk snel uit. Chris bedankt en ik hoop dat ik ongelijk ga krijgen met mijn verwachting
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal ONE - CEP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MOL - MAP
» DEAL VAC - TIS
» Deal NOV - VAC
» Deal MUN - TIR
» Deal BIA - ABS

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: