Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal DKO - FDJ

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf


Posts : 959
Join date : 16-11-20

Deal DKO - FDJ Empty
BerichtOnderwerp: Deal DKO - FDJ   Deal DKO - FDJ Emptyza 29 okt - 12:00:51

A.Yates + pacher = Simmons + v emden + 7

Naar DKO:
Adam Yates + Pacher

Naar FDJ:
Simmons + v Emden + 7

Was een flinke onderhandeling, maar denk dat deze deal goed in mijn plannen past. Pacher heeft sinds zijn komst bij fdj een gigantische stap gezet en is nu een puntenscoorder voor heuvelachtig terrein. Yates datzelfde maar dan nog een slag beter. Probleem is wel de bezetting bij Uae maar gezien hun koerswijze denk ik dat Yates nog wel voldoende kansen gaat krijgen.

Simmons vertrekt, groot talent maar past niet direct bij mijn korte termijn doelstellingen. Vemden wilde ik graag vanaf en cash is wel heel jammer maar was helaas nodig.

Terug naar boven Ga naar beneden
ZwartebroekengeIetrui

ZwartebroekengeIetrui


Posts : 230
Join date : 10-11-19
Age : 25
Location : Meppel

Deal DKO - FDJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - FDJ   Deal DKO - FDJ Emptyza 29 okt - 12:56:02

Deal klopt, uitleg volgt.
Terug naar boven Ga naar beneden
ZwartebroekengeIetrui

ZwartebroekengeIetrui


Posts : 230
Join date : 10-11-19
Age : 25
Location : Meppel

Deal DKO - FDJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - FDJ   Deal DKO - FDJ Emptyzo 30 okt - 13:37:31

Deal klopt,

Ik wil mijn team verjongen en met het aantrekken van Simmons zet ik hierin weer een nieuwe stap.

Yates was mijn eerste keuze in de draft en hij heeft zeer solide jaren achter de rug. Maar omdat ik wil verjongen en op zoek was naar wat grotere talenten was hij bespreekbaar. Simmons zat ik bij de vorige manager al een paar achteraan, maar toen was er nog weinig mogelijk. Daarna was ik net te laat met mijn interesse, maar fijn dat Rawolf alsnog open stond voor onderhandelingen toen hij Simmons net kocht.

Ik heb Simmons hierin de deal rond de 200, Yates zit er iets onder vandaar dat Pacher en van Emden in de deal zitten. Pacher maakte dit jaar inderdaad een grote stap bij FDJ. Met Pacher naast Yates wilde ik het liefst een waarde rond de 50 naast Simmons, maar uiteindelijk kwamen we uit op van Emden + 7.

Timodej vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal DKO - FDJ Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - FDJ   Deal DKO - FDJ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal DKO - FDJ
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: