Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal ABS - RAB

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07


Posts : 982
Join date : 09-11-19
Age : 29

Deal ABS - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Deal ABS - RAB   Deal ABS - RAB Emptywo 17 jun - 15:23:06

Naar ABS: R.Guerreiro
Naar RAB: P.Bilbao + 10

Met deze deal doe ik helaas een van mijn graag geziene renners weg. Ondanks dat ik een beetje fan ben van Bilbao maakt hij de transfer naar Rabobank. Ik verwacht dat hij nog een aantal jaar stabiel presteert waardoor zijn waarde vrij makkelijk vast te stellen was. Als hij kopman is laat hij zien een goede subtopper te zijn. Kelvin was opzoek naar een ervaren, stabiele man. Een profiel waar Bilbao natuurlijk prima in past.

In plaats daarvan haal ik een renner waarvan ik verwacht dat hij een gelijkwaardige subtopper kan worden. Guerreiro is een aantal jaar jonger en heeft laten zien een goed, stabiel seizoen te kunnen draaien. Ik verwacht dat hij nog een stap kan zetten om de aansluiting te maken bij de subtop in korte rittenkoersen en eendaagse. Daarnaast rijden ze bij EF vaak genoeg kleinere rittenkoersen waar dit soort mannen wat extra punten kunnen scoren.

Cash is voor het leeftijdsverschil Wink

Dankjewel Kelvin voor het geduld in deze onderhandeling Smile.
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 660
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

Deal ABS - RAB Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ABS - RAB   Deal ABS - RAB Emptywo 17 jun - 15:36:24

Haha... deal klopt. Heeft even geduurd, maar de finale klap is daar.

Ik heb een vrij jong team gedraft. Achteraf op sommige punten toch een beetje spijt omdat qua punten ik direct achter zou gaan lopen. Daarom op zoek gegaan naar een stabiele puntenpakker die in ieder geval een paar jaartjes meegaat. Bilbao voldoet aan dit profiel.

Chiel bedankt voor de onderhandelen en wellicht tot snel! Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal ABS - RAB
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: