Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal UNI - MAP

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Gast
Gast

Deal UNI - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Deal UNI - MAP   Deal UNI - MAP Emptyvr 6 maa - 11:42:58

Naar Unibet: Eddie Dunbar + Donovan Grondin
Naar Mapei: Andres Camilo Ardila

Deze onderhandelingen hebben lang geduurd, ze begonnen eigenlijk direct toen Robin, Ardila binnenhaalde. Ik vind het een erg interessant talent, en hij heeft wel een grote risico factor omdat hij heel weinig in Europa gereden heeft en een flinke knie blessure heeft gehad. Maar hij kan wanneer fit iig heel goed klimmen!

De vertrekkers zijn Dunbar en Grondin. Dunbar begon sterk aan zijn seizoen en is ook gewoon een prima renner. Hij krijgt ook elk jaar redelijk wat kansen bij Ineos en is zich prima aan het ontwikkelen. Naast zijn klimcapaciteiten heeft hij ook zeker punch, wat m naast rondjes ook gevaarlijk maakt voor het eendagswerk wat WK technisch erg interessant isv oor de punten.
Grondin was een talent dat ik al lang op het oog had. In de jeugd categorie overgekomen anar Frankrijk en hij viel direct op bij wat prof teams. Kon naar verschillende teams en bleek in de Franse jeugdraces echt over een motor te beschikken. Hij werd wereld kampioen op het omnium wat ook zijn veelzijdigheid laat zien. Hij zal bij de profs mogelijk wel wat tijd nodig hebben, en op het moment heeft OS op de baan nog zijn grootste focus, maar zou zeker uit kunnen groeien tot een zeer goede renner.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal UNI - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal UNI - MAP   Deal UNI - MAP Emptyvr 6 maa - 13:32:36

Klopt.

Lange onderhandeling met de nodige pauzes in.
In het begin twijfelde ik over Dunbar, alsook over de originele voorstellen.
Maar in de UAE tour werd hij vooruitgeschoven als kopman, en stelde niet teleur.
Grondin is een gok, het kan alle kanten uit met hem.
Zal hij de overstap maken naar de weg of zal hij vooral pistier blijven.
Hij kwam wel over met het etiket top talent.

Ardila heb ik recent gehaald, maar ik Kies voor directe punten.
Ik heb niet het geduld om 2j of zo te wachten op wat resultaten.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal UNI - MAP
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal AST - NOV
» DEAL AST - TIR
» Deal GBM - PDM
» Deal ABS - RAB
» Deal PDM - FDJ

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum