Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal IAM - ABS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Mochie07

Mochie07

Deal IAM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Deal IAM - ABS   Deal IAM - ABS Emptydi 14 sep - 23:52:28

Naar IAM: Jake Stewart
Naar ABS: Cavendish + 5

Ik was eigenlijk niet van plan om Stewart te laten gaan. Maar Melvin bleef net zolang biedingen naar me gooien totdat ik aan het idee begon te wennen. Ik geloof erg in Stewart. Het bod representeert dan ook heel wat waarde. Stewart werd als neo 2e in de omloop, wat zijn waarde enorm de lucht in heeft geschoten. Sinds dien is het echter op en af met de brit. Ik verwacht dat hij altijd een sterke sprinter zal zijn op zwaardere parcoursen, maar weet niet zeker of hij in de klassiekers goed genoeg mee kan, of ooit bij de absolute topsprinters gaat horen. Ergens ben ik ook bang dat de koers hem erg mee zat en hij wat vroeger gepiekt heeft dan andere renners.

Dan komt Cavendish ervoor terug. Cavendish is een fijne renner om te hebben. Hoge stop verzekerd me van een goede neo. Maar zolang hij niet stopt is hij goed voor genoeg punten. Ik heb deze deal gemaakt met de gedachte dat ik van 140 miljoen een betere neo kan halen dan Stewart. We gaan zien of dat lukt Wink.

Melvin bedankt voor de onderhandelingen! Hopelijk bewijst hij zijn waarde voor je! Ik zal hem met interesse blijven volgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal IAM - ABS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal IAM - ABS   Deal IAM - ABS Emptywo 15 sep - 17:21:00

Deal klopt! Stewart liet zich als prof gelijk gelden door 2e te worden in de omloop en nog een paar andere leuke uitslagen te rijden. Hij is nog jong en zie daarom nog veel groei mogelijkheden in hem. Cav moet ik hiervoor helaas laten gaan. Hij zal waarschijnlijk nog wel een jaar doorrijden, wie weet twee. Hierom zal hij nog wel wat punten gaan opleveren, maar blijft zijn sv nog even uit. Heb zelf veel vertrouwen in Stewart en wil hem graag volgen komend jaar. Daarbij past hij perfect in mijn jonge team.
Bedankt Chiel voor de leuke onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal IAM - ABS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal MUN - BOR
» Deal UNI - TIR
» Deal MOL - VAC
» Deal MUN - GBM
» Deal GBM - MOL

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum