Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ALL-IAM

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
MelvinBraam

MelvinBraam

Deal ALL-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Deal ALL-IAM   Deal ALL-IAM Emptydo 14 okt - 13:26:52

Naar Alfa Lum: Planckaert, Baptiste+ 25
Naar Iam Cycling: Peak, Barnabas + Konychev, Alexander

Bij deze zet mijn verjonging weer voort. Met oude stoppende sv in zicht is nu na devenyns, Baptiste als rijdende/ punten sprokkelende sv vertrokken. Hoewel Baptiste nog wel garantie is op een paar honderd punten wou ik graag de geweldige persoonlijkheid Konychev aan mijn team toevoegen. Ook zie ik in hem, net als Peak wel wat potentie bij het laatbloeiers team Scott aka Bike Exchange. Ik was er ditmaal snel uit met Noud, na een paar mislukte pogingen eerder dit jaar.
Bedankt voor de onderhandelingen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud

Deal ALL-IAM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ALL-IAM   Deal ALL-IAM Emptydo 14 okt - 18:27:37

Deal klopt!

Konychev is een behoorlijke renner maar bepaald geen topper, zie er niet heel veel in dus hij mocht wel vertrekken. Prak vind ik persoonlijk echt helemaal niks, zou me niet eens verbazen als hij prof af is na dit seizoen, al weet je het bij BikeExchange nooit.

Ik weet dat Melvin graag goed betaald voor jonge renners zonder talent, dus heb een paar keer de boot afgehouden. Maar moest nu toch overgaan tot deze verkoop waarbij ik Melvin goed afzet, voordat deze gasten straks uit het spel verdwijnen.

MelvinBraam, Chris85 en Timodej vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ALL-IAM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC