Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal DKO - BOR

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
hofsje

hofsje

Deal DKO - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Deal DKO - BOR    Deal DKO - BOR  Emptywo 7 sep - 18:14:42

Naar DKO : Domen Novak + 5
Naar BOR : Taj Jones + Giovanni Lonardi

Als eerste de nieuwkomers
Taj Jones ,jonge australische sprinter ,nu nog vooral knecht zal komend jaar stappen moeten gaan maken bij mijn ploeg + Giovanni Lonardi was dit jaar leuk begonnen in Spanje helaas daarna niet meer gezien ,er zou meer in moeten zitten bij hem

Domen Novak vertrekt
Vooral bij Bahrain in dienst voor andere aan het rijden ,komend jaar bij UAE zal dat niet gaan veranderen, miss nog meer zelfs dus kon wel weg

Miss voor Rawolf heb ik het fout maar daar komen we vanzelf wel weer achter:lol!:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf

Deal DKO - BOR  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - BOR    Deal DKO - BOR  Emptywo 7 sep - 20:27:21

Deal klopt.

Jones zat in de CDC ploeg toen ik deze overnam, heb er niks mee. Is een soort Marezcko qua klimwerk en een Cees Bol qua sprinten. Zie dat niks worden.

Lonardi idk wat ik daarvan moet vinden, heb daar een miskoop mee begaan.

Novak komt, onderschat renner. Heeft over de jaren wel wat leuke dingen laten zien. Dit jaar voor het eerst over meerdere maanden goed. Bij UAE krijgen renners meestal wel wat kansen behalve als Pogacar meedoet. Maar in ronde van slovenie, nk en nog wat koersjes moet hij wel kunnen scoren. Wie weet kan hij ook nog een stap zetten door de begeleiding bij uae.

Plekje vrij maken is ook zeer welkom.

Cash ook zeer welkom

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal DKO - BOR
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal RAB - SAL
» Deal DKO - FDJ
» Deal PDM - RAB
» Deal DSQ - PDM