Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal DKO - UNI

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf

Deal DKO - UNI Empty
BerichtOnderwerp: Deal DKO - UNI   Deal DKO - UNI Emptydi 13 sep - 15:02:49

Thijssen + Zoccaratto + 15 = Schelling + Raugel

Naar DKO:
Gerben Thijssen + Zoccaratto + 15

Naar UNI:
Schelling + Raugel

Thijssen kent een gestage ontwikkeling en vind ik een leuke puntenpakker aan t worden met ook zijn kwaliteiten om de belgische c klassiekers te overleven. Bij Wanty met Kristoff vertrekkend zit hij goed.

Schelling kende een rampjaar, dat reken ik hem niet volledig aan maar t doet toch wat met t vertrouwen. Blijft een hele leuke renner om naar te kijken en hij is ook wel koersslim en zou zomaar een goed klassiek seizoen kunnen rijden. Maar met Thijssen denk ik een wat stabielere puntenpakker te hebben waar het bij Schelling op of af is.

Zoccaratto viel me op in Bretagne Classic. Geen idee of dat eenmalig was, maar inelkgeval genoeg om een gokje op te wagen. Raugel zo'n zelfde eendagsvlieg die in het Franse circuit best leuk mee kan doen mocht hij nog 1/2% verbeteren.

Cash was nodig omdat ik de potentie van Schelling als hoger zie.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal DKO - UNI Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DKO - UNI   Deal DKO - UNI Emptydi 13 sep - 15:19:49

Klopt.

Ik verkoop Thijssen op een hot moment zonde van zijn valpartij in de Vuelta. Ik was heel benieuwd of hij zijn doelstelling (het winnen van een rit) kan bewerkstelligen.
Thijssen is intrinsiek heel snel maar ik vrees dat hij zwaardere omlopen niet zal overleven.
Zoccarato opgehaald voor een mio deal dus weinig risico aan te pas gekomen.
In ruil komt Schelling. Hij beleeft een klote seizoen waardoor hij plots een optie werd.
Vorig jaar lag zijn vraagprijs 2x zo hoog niet onlogisch na zijn topjaar.
Ik geloof erin dat hij terug keert op zijn normale niveau.
Hij kan op elk parcours uit de voeten en heeft een goede sprint aan het eind van een wedstrijd. Dit is een wapen die je in het moderne wielrennen moet beschikken.
Raugel komt erbij, ik geef hem het voordeel van de twijfel.
Bij de U23's sprintte hij naar leuke ereplaatsen, dit kan wat opleveren in het Franse circuit.
De 15 mil was om de brug te dichten tussen Thijssen en Schelling.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal DKO - UNI
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - DQS
» Deal AND - CEP
» Deal EOK - SAL
» Deal EOK - PSL
» Deal UNI - PDM

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum