Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal TEL - MAP

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Kozer90

Kozer90

Deal TEL - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Deal TEL - MAP   Deal TEL - MAP Emptyvr 7 okt - 16:36:09

Naar TEL: Koen Bouwman
Naar MAP: Sam Oomen

Een transfer die een beetje tegen de stroming in gaat. In plaats van een oudere renner laten gaan en een jongere renner terug halen komt er nu een wat oudere renner en laat ik een wat jongere renner gaan. Alleen is dit voor mij een transfer die te maken heeft met het geloof in het kunnen van een renner. Met Koen Bouwman denk ik iemand te halen die laat zien dat hij veel groei in zich heeft. Zijn stop gaat naar de 25 MIL, maar zie ik nog wel doorgaan. Sam Oomen heeft een stop van 35 MIL en is jonger, maar ik heb het idee dat zijn rek er wel echt uit is. Het leeftijdsverschil van 2 jaar en de hogere stop van Sam zijn in het voordeel van MAP. Alleen was Sam voor mij ook een renner waar ik zeer weinig mee heb. Terwijl juist Bouwman een renner is, die ik met veel genot volg om zijn manier van koersen. Hopelijk gaan de beste jaren van Koen nog komen en rijdt hij zijn beste jaren in ons team. Uiteraard kan het wel zo zijn dat Sam gewoon weer op niveau terug gaat komen en daarmee zou je dan een 27 jarige klassementsrenner laten gaan. Met de kennis van nu wil ik dat risico wel nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast

Deal TEL - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - MAP   Deal TEL - MAP Emptyzo 9 okt - 18:58:57

Jep akkoord.

Bouwman heeft een top seizoen gehad maar grote twijfels of die het ooit nog zo goed gaat doen. Oomen wat jonger, was vroeger veelbelovend en zie ik na 1/2 jaar Jumbo nog wel een transfer maken om weer wat meer voor zichzelf te rijden. Ook een beetje de gunfactor deze transfer, kozert wilde m graag hebben en ik vind t eigenlijk dan wel prima zo!
Bennyboy

Bennyboy

Deal TEL - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - MAP   Deal TEL - MAP Emptyzo 16 okt - 9:15:20

Akkoord!
Gesponsorde inhoud

Deal TEL - MAP Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal TEL - MAP   Deal TEL - MAP Empty

Deal TEL - MAP