Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 De Klaagmuur.

Ga naar beneden 
+22
Joske47
Peter Post Forever
Baske
Patje
Pozzovivo112
Noud
kschiffmacher
Hartstikkebedankt
Mochie07
MelvinBraam
hofsje
Kozer90
Clement
rage
Hapsnurker
Rick Steggerda
bbflood
Chris85
Rawolf
Rico
Flowtosti
Bennyboy
26 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende
AuteurBericht
Timodej

Timodej


Posts : 1096
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyzo 11 feb - 15:19:12

Misschien houdt hij van bittere mandarijnen?
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 777
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyzo 11 feb - 15:22:55

bbflood schreef:
WCEendT schreef:
bbflood schreef:
WCEendT schreef:
Clement en Hapsnurker dezelfde persoon?

Kans is 0 %.

Watdan?

Ken Hapsnurker. Dit soort fraude zit niet in zijn karakter en sommige deals zou hij nooit maken. En hij heet ook geen Clément.

Okeey goed om te weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 274
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyma 12 feb - 7:51:40

WCEendT schreef:
Clement en Hapsnurker dezelfde persoon?

WCeendt hier via dm over gesproken, schijnt een grapje te zijn wat eerder over Noud en hem is geroepen. Dit omdat we veel deals gemaakt hebben. Dit was toen ook zo tussen deze twee mannen.

BryanC, MelvinBraam en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 305
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyma 12 feb - 10:36:54

Namens WCEendt kan ik dit niet bevestigen.

BryanC, WCEendT, Clement en otter vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 777
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyma 26 feb - 19:09:43

Hoe kan een renner op 3 WKs voor 40-45 mil gaan en dan zonder enige koersen te rijden 4x verkocht worden voor 75+ miljoen op WK3, zo typisch weer dit. De Klaagmuur. - Pagina 14 1f602

Mensen geloven op WK3 echt teveel in de verhaaltjes van de verkopende partij. Zoveel zelfs dat normaal onderhandelen met de meeste managers totaal niet meer te doen is omdat ze geen counter-interesses sturen maar juist die verkoop praatjes.

MelvinBraam vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Hapsnurker

Hapsnurker


Posts : 398
Join date : 23-04-21
Age : 36

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyma 26 feb - 19:48:08

WCEendT schreef:
Hoe kan een renner op 3 WKs voor 40-45 mil gaan en dan zonder enige koersen te rijden 4x verkocht worden voor 75+ miljoen op WK3, zo typisch weer dit. De Klaagmuur. - Pagina 14 1f602

Mensen geloven op WK3 echt teveel in de verhaaltjes van de verkopende partij. Zoveel zelfs dat normaal onderhandelen met de meeste managers totaal niet meer te doen is omdat ze geen counter-interesses sturen maar juist die verkoop praatjes.

Je zou het ook op het complimentbericht kunnen zetten. Mooi dat er zoveel deals gemaakt worden op WK3! Het leeft echt en er gebeurd iets!

Rick Steggerda en Baske vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 777
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyma 26 feb - 19:53:37

Mwaah complimenten bewaar ik voor het echte leven, kosten mij al genoeg moeite.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyma 26 feb - 22:16:52

WCEendT schreef:
Hoe kan een renner op 3 WKs voor 40-45 mil gaan en dan zonder enige koersen te rijden 4x verkocht worden voor 75+ miljoen op WK3, zo typisch weer dit. De Klaagmuur. - Pagina 14 1f602

Mensen geloven op WK3 echt teveel in de verhaaltjes van de verkopende partij. Zoveel zelfs dat normaal onderhandelen met de meeste managers totaal niet meer te doen is omdat ze geen counter-interesses sturen maar juist die verkoop praatjes.

Noem het eens bij de naam. Wat bedoel je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 274
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptywo 13 maa - 18:57:15

Nooit geweten dat Gunsdeals mogen, dat had flink wat discussie kunnen voorkomen. Gewoon een gundeal en dan mag het.

Dus mijn klacht is dat er geen onderdeel over gundeals is opgenomen in het reglement.
Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 777
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptywo 13 maa - 19:20:00

Ik wil een klacht indienen over deze zogenaamde gundeal.  De Klaagmuur. - Pagina 14 1f61c

Die klote Mas en Roglic kunnen er namelijk helemaal niets meer van...
Terug naar boven Ga naar beneden
Timodej

Timodej


Posts : 1096
Join date : 11-11-19
Age : 33
Location : Rotterdam

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptywo 13 maa - 19:23:40

Mijn klacht is dat wanneer je wilt klagen over het reglement, je heel zeker moet weten dat er ook daadwerkelijk niks over in het reglement staat.

Reglement schreef:
8.1.1 Wanneer is een deal een deal?
(...)
Het is niet toegestaan te handelen met valuta's, tegenprestaties, of gunsten gelegen buiten het WK3 spel. Hieronder vallen ook de andere WK (WK1 en WK2) spellen.

BryanC, MelvinBraam, Jappe666 en WCEendT vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Clement

Clement


Posts : 274
Join date : 21-11-22
Age : 30

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptywo 13 maa - 22:35:18

Timodej schreef:
Mijn klacht is dat wanneer je wilt klagen over het reglement, je heel zeker moet weten dat er ook daadwerkelijk niks over in het reglement staat.

Reglement schreef:
8.1.1 Wanneer is een deal een deal?
(...)
Het is niet toegestaan te handelen met valuta's, tegenprestaties, of gunsten gelegen buiten het WK3 spel. Hieronder vallen ook de andere WK (WK1 en WK2) spellen.

Ah! Waarom wordt er dan niet naar gehandeld? 😅
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 305
Join date : 09-06-20

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptywo 13 maa - 23:04:34

Mijn klacht is dat het erg vervelend is als mensen gaan klagen omdat ze flauwe sarcastische opmerkingen niet kunnen duiden.

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 953
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyma 18 maa - 18:58:14

1. Ciccone, geopereerd aan ze reet ofzo
2. Nizzolo, been gebroken
3. Bonnamour, geschorst
4. Lafay, knieproblemen
5. Ganna ziek in de winter, waardeloze P1.
6. Turgis, zn ploeg krijgt amper wildcards voor klassiekers
7. A. Yates gevallen en DNF UAE tour (hersenschudding waardoor hij ook TA mist)
8. In OHN Rui Oliveira gevallen en arm gebroken.
9. Bardet uit TA door hersenschudding
10. Ganna versnellingen vast afdaling Poggio.

Honderden punten door de gootsteen. Andere jaren had ik ook wel pech maar door mn brede ploeg was er ook altijd wel een clubje overperformers. Die zijn er dit jaar ook nog niet. Al mn geluk gaat richting WK1 ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 953
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyma 18 maa - 18:59:43

O ja en Bettiol deal misgelopen Smile

Timodej en WCEendT vinden dit bericht leuk

Bennyboy vindt dit bericht niet leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 580
Join date : 28-01-20

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyma 18 maa - 19:05:45

Denk dat Ganna wel klaar is voor P2 😁

Wat is er eigenlijk met Bouchard aan de hand?
(moet toch even klagen hier hé)
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyma 18 maa - 23:22:26

Wie is Bouchard ?

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
WCEendT

WCEendT


Posts : 777
Join date : 25-10-21
Age : 26

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptydi 19 maa - 20:52:32

Ken alleen Gougeard

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood


Posts : 580
Join date : 28-01-20

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyma 15 apr - 11:20:03

De meeste transferlijsten zijn het aankijken niet waard.

Bennyboy vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Rawolf

Rawolf


Posts : 953
Join date : 16-11-20

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptyma 15 apr - 21:04:07

Hebben andere managers ook zo'n lijstje? https://wielerklassiekers3.actieforum.com/t2948-excuuslijstje

Ik ben oprecht benieuwd ik nu heel veel pech heb of niet?

Nu Barguil weer die zn ardennencampagne moet opgeven door een gebroken rib... Scoort normaal prima in zulke koersen.

Ook nog steeds 4 renners die het seizoen nog nieteens gestart zijn en niet de minste.


oa Waalse Pijl heb ik de nummer 3, 5, 6 en 10 van 2023. Liggen er alle 4 uit met blessures.... nummer 9 had ik ook maar die rijd TOTA
Terug naar boven Ga naar beneden
BryanC

BryanC


Posts : 354
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptydi 16 apr - 22:46:26

Rawolf schreef:
Hebben andere managers ook zo'n lijstje? https://wielerklassiekers3.actieforum.com/t2948-excuuslijstje

Ik ben oprecht benieuwd ik nu heel veel pech heb of niet?

Nu Barguil weer die zn ardennencampagne moet opgeven door een gebroken rib... Scoort normaal prima in zulke koersen.  

Ook nog steeds 4 renners die het seizoen nog nieteens gestart zijn en niet de minste.


oa Waalse Pijl heb ik de nummer 3, 5, 6 en 10 van 2023. Liggen er alle 4 uit met blessures.... nummer 9 had ik ook maar die rijd TOTA

Weliswaar verdeeld over 2 wk's, qua kwantiteit zal ik vast onderdoen, maar qua kwaliteit met Wout, Jonas, Pats, THJ, Bettiol (en dan wat kleinere probleempjes bij wat andere renners als Hagenes Vermeersch enzo) kom ik wel een heel eind denk ik Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 987
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptydi 23 apr - 16:29:23

Jammer dat de teams van p2 nog niet in orde zijn op de teampaginas aangaande transfers. Terwijl er al wel resultaten verwerkt worden
Terug naar boven Ga naar beneden
MelvinBraam

MelvinBraam


Posts : 578
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptydi 23 apr - 19:26:43

Rawolf schreef:
Hebben andere managers ook zo'n lijstje? https://wielerklassiekers3.actieforum.com/t2948-excuuslijstje

Ik ben oprecht benieuwd ik nu heel veel pech heb of niet?

Nu Barguil weer die zn ardennencampagne moet opgeven door een gebroken rib... Scoort normaal prima in zulke koersen.  

Ook nog steeds 4 renners die het seizoen nog nieteens gestart zijn en niet de minste.


oa Waalse Pijl heb ik de nummer 3, 5, 6 en 10 van 2023. Liggen er alle 4 uit met blessures.... nummer 9 had ik ook maar die rijd TOTA

JA
Terug naar boven Ga naar beneden
kschiffmacher

kschiffmacher


Posts : 660
Join date : 01-11-19
Age : 37
Location : Harderwijk

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptydi 23 apr - 20:55:52

Flowtosti schreef:
Jammer dat de teams van p2 nog niet in orde zijn op de teampaginas aangaande transfers. Terwijl er al wel resultaten verwerkt worden

Bij mij ondertussen al gebeurd hoor :-)
Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 987
Join date : 09-11-19

De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Emptydi 23 apr - 21:14:45

Dan wil ik klagen over de voorkeursbehandeling voor Rabobank
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: De Klaagmuur.   De Klaagmuur. - Pagina 14 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
De Klaagmuur.
Terug naar boven 
Pagina 14 van 15Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Algemeen :: Algemeen forum-
Ga naar: