Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal AST - DQS

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rico

Rico

Deal AST - DQS Empty
BerichtOnderwerp: Deal AST - DQS   Deal AST - DQS Emptyma 24 okt - 14:26:25

Naar Astana: Max Kanter
Naar Deceuninck - Quick Step: Damiano Caruso + 10 miljoen

Max Kanter is dit seizoen weer tot leven gekomen en heeft een hele rits ereplaatsen behaald. Ik hoop voor Ben dat hij nog een stapje weet te zetten en zo een stabiele puntenpakker blijkt. Ik kies ervoor om hem na dit goede seizoen in te ruilen voor Caruso. In hoeverre zijn resultaten van de afgelopen seizoenen gebaseerd zijn op verboden middelen kan ik moeilijk inschatten, maar mocht dat het geval zijn dan incasseer ik in ieder geval zijn stop snel. Anders ga ik ervan uit dat hij de komende tijd nog punten binnenbrengt die we kunnen gebruiken om wat te stijgen in de ranking.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy

Deal AST - DQS Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AST - DQS   Deal AST - DQS Emptyma 24 okt - 15:01:49

Deal klopt. Zoals ik heb aangekondigd is het tijd om te renoveren bij Team Astana. Na de komst van Maxim van Gils wordt er een tweede jonge renner vastgelegd. Kwam binnen als grote belofte bij team DSM, maar kon nooit waarmaken helaas. Nu die weer wat ereplaatsen binnenhaalt durf ik het aan om hem vast te leggen voor deze prijs.

Caruso is een leuke renner maar mocht vooral weg omdat mensen hem beoordelen op leeftijd en vaste SV. Ik handel liever als mijn renners wat jonger zijn en dus meer speelruimte.

Dank Rico.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal AST - DQS
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» deal EUS - MOL
» Deal UNO - PDM
» Deal UNO - NOV
» Deal CAN - MUN
» Deal SKY - TIR