Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal DIS-DKO

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rawolf

Rawolf

Deal DIS-DKO Empty
BerichtOnderwerp: Deal DIS-DKO   Deal DIS-DKO Emptyma 29 mei - 20:22:53

Naar DKO:
Ivo Oliveira

Naar DIS:
Alexander Salby

Ivo Oliveira komt terug op het vertrouwde nest, en bij z'n broer. De iets betere tijdrijder en iets mindere klassieke renner dan Rui.

Is met zijn capaciteiten een meer dan degelijke WT renner die zn puntjes sprokkelt. Mijn grote vrees is dat een team de Oliveiras 'aanschaft' voor een leadouttrein. Volgensmij zijn ze beide daarvoor weggelegd.

Maar Salby dit seizoen gekocht voor een paar miljoen, ken m niet echt. Rit gewonnen in afrika, heeft volgensmij wel een snel eindschot maar momenteel nog niet de inhoud om tot de laatste km te reiken. Of dat nog komt betwijfel ik, vandaar dat hij op de TL stond.

Terug naar boven Ga naar beneden
Pozzovivo112

Pozzovivo112

Deal DIS-DKO Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal DIS-DKO   Deal DIS-DKO Emptyma 29 mei - 21:25:55

Deal klopt

Oliveira is momenteel de betere renner maar een type zoals hem wordt ook vaak als knecht ingezet. Vandaar mocht hij vertrekken.

Salby is iemand die zeker de snelheid heeft in een massasprint maar het komt er alleen niet altijd uit. Hopelijk krijgt hij wat meer steun bij Bingoal en dan verwacht ik nog een aantal mooie resultaten dit en volgend jaar.
Terug naar boven Ga naar beneden

Deal DIS-DKO
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal COR - SAL
» Deal MOL - GBM
» Deal BOR - MAP
» Deal AST - ABS
» Deal TIR - VAC

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum