Daar staat ie dan, de meest besproken man op het forum de afgelopen dagen.
Thymen Arensman
Ben opzoek naar sv of cash, echter wel met renners die nog iets toevoegen aan het spelplezier. Dus op een Froome zit ik niet te wachten. Meteen concreet bod, zodat ik het kan vergelijken met het bod wat is afgekeurd, want de onderhandeling loopt nog verder.
Verder nog op de tl
Capiot Amaury Thomas Benjamin Devriendt Tom Rutsch Jonas Skaarseth Anders Rivera Brandon Smith Hänninen Jaakko Fetter Erik
Thymen Arensman
Ben opzoek naar sv of cash, echter wel met renners die nog iets toevoegen aan het spelplezier. Dus op een Froome zit ik niet te wachten. Meteen concreet bod, zodat ik het kan vergelijken met het bod wat is afgekeurd, want de onderhandeling loopt nog verder.
Verder nog op de tl
Capiot Amaury Thomas Benjamin Devriendt Tom Rutsch Jonas Skaarseth Anders Rivera Brandon Smith Hänninen Jaakko Fetter Erik
Wat heeft mijn maat Froome daarmee te maken?
Froome is als een miljoen op de spaarrekening zonder rente, leuk om te hebben maar je hebt er nu niks aan.
Thymen Arensman
Verder nog op de tl
Wat heeft mijn maat Froome daarmee te maken?
Froome is als een miljoen op de spaarrekening zonder rente, leuk om te hebben maar je hebt er nu niks aan.
Als ik nu een miljoen op mijn spaarrekening zou hebben en er geen rente over zou krijgen, dan zou ik daar oprecht blij mee zijn...
Onderwerp: Re: TL Androni Giocattoli (AND) za 20 jan - 20:51:09
Chris85 schreef:
Arensman
Zie graag een bod in de dm
Clement
Onderwerp: Re: TL Androni Giocattoli (AND) za 20 jan - 20:52:05
Rawolf schreef:
Ha Stef (Clement),
Ook ik heb de nodige interesse in Arensman. Benieuwd naar je tegeninteresses, bij voorkeur van TL... anders van daarbuiten.
Zie je bod graag tegemoet
Clement
Onderwerp: Re: TL Androni Giocattoli (AND) za 20 jan - 20:52:57
Noud schreef:
Arensman!
Graag direct voorstel in dm
Rawolf
Onderwerp: Re: TL Androni Giocattoli (AND) za 20 jan - 21:10:42
Clement schreef:
Rawolf schreef:
Ha Stef (Clement),
Ook ik heb de nodige interesse in Arensman. Benieuwd naar je tegeninteresses, bij voorkeur van TL... anders van daarbuiten.
Zie je bod graag tegemoet
Ik moet weten in wie van DELKO jij zit te wachten, anders heeft t geen zin.
Chris85
Posts : 483 Join date : 09-11-19 Age : 39 Location : Duiven
Onderwerp: Re: TL Androni Giocattoli (AND) za 20 jan - 21:15:10
Clement schreef:
Chris85 schreef:
Arensman
Zie graag een bod in de dm
Ik zou dan wel graag weten in welke renners van Caisse jij geïnteresseerd bent zodat ik een bod kan doen die ergens op slaat.
Mochie07
Onderwerp: Re: TL Androni Giocattoli (AND) ma 22 jan - 14:33:51
Arensman!
Timodej
Posts : 1153 Join date : 11-11-19 Age : 33 Location : Rotterdam
Onderwerp: Re: TL Androni Giocattoli (AND) ma 22 jan - 14:44:28
Interesse in Arensman
Timmerhuis
Onderwerp: Re: TL Androni Giocattoli (AND) ma 22 jan - 14:54:47
Interesse in Arensman
otter
Onderwerp: Re: TL Androni Giocattoli (AND) ma 22 jan - 14:55:05
otter schreef:
Arensman !
Nog geen reactie gekregen
Clement
Onderwerp: Re: TL Androni Giocattoli (AND) do 25 jan - 22:17:08
Iedereen die de moeite genomen heeft om een bod te doen op Arensman heeft een reactie gekregen. Zoals ik aangaf wilde ik na het cancelen van de deal graag weten wat de markt er wel voor over had. Daarbij duidelijk aangegeven dat ik direct biedingen wilde zien.
Afhankelijk van de tegenreacties, zal er snel een deal komen.