Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ONE - AST

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Bennyboy

Bennyboy

Deal ONE - AST Empty
BerichtOnderwerp: Deal ONE - AST   Deal ONE - AST Emptyvr 2 feb - 9:18:48

Naar ONE: W. Calzoni + 15 mil
Naar AST: G. Aleotti

Ik neem een aardig gokje en haal Aleotti naar Astana toe! Ik was wat sceptisch geworden over zijn ontwikkeling want is inmiddels alweer 24 jaar oud! Helaas had hij een pech jaar en belandde die vaak als knecht en scoorde amper. Echter, dit begin van het seizoen heeft hij me al aardig kunnen her-overtuigen. Laat goed werk zien voor Vlasov en lijkt weer wat terug te komen. Ik wil graag het gokje wagen voor iemand die ooit 2e werd in de Avenirr, dan kan je wel wat!

Calzoni heb ik al vaak gehad maar ook weer vaak verhandeld. Ik geloof in zijn ontwikkeling en denk dan ook dat hij te beginnen in Turkije er gewoon weer staat als een van de betere klimmers! Ik haalde hem voor 50 mil cash + de 15 mil van nu is een redelijk koopke voor Aleotti. Elke extra ontwikkeling is hierin meegenomen!

Een leuke vermelding is dat mede admin Timo deze Aleotti ook heeft op een ander WK, altijd leuk om samen te juichen!! Dank Bert voor weer een nieuwe deal tussen ons.
Terug naar boven Ga naar beneden
bbflood

bbflood

Deal ONE - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ONE - AST   Deal ONE - AST Emptyvr 2 feb - 9:51:32

Deal klopt. Ik heb Aleotti ook goed zien presteren, alleen is me de kans iets te groot dat ie in de knechtenrol zal gaan blijven hangen. Bij Bora zit gewoon te veel kwaliteit.

Een eerdere deal ging niet door met Ben, dus nu dan hier gelukkig wel binnen.

Calzoni had vorig jaar ongeveer evenveel punten. De ploeg waar hij zit bevalt me dan iets meer en hij is 2 jaar jonger. En Calzoni is ook italiaan, en daar heb ik wat mee sinds ik op wk1 Drone hopper heb he.

Ben ook bedankt.

bbflood

bbflood

Deal ONE - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ONE - AST   Deal ONE - AST Emptydi 6 feb - 18:24:43

Deze moet naar p2. Staat nu op p1
Gesponsorde inhoud

Deal ONE - AST Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ONE - AST   Deal ONE - AST Empty