Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!

IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

Deal ARG - ONE

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
bbflood

bbflood

Deal ARG - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Deal ARG - ONE   Deal ARG - ONE Emptydi 6 feb - 20:32:58

Naar ARG: Mareczko Jakub + Kenny Elissonde
Naar ONE: Moniquet Sylvain

Weer een deal waar ik een plekje winst pak. Verkoop aardig wat SV (65M), maar verwacht er weinig meer van.

Moniquet viel me vorig jaar op toen hij regelmatig makkelijk meeklom in B wedstrijden. Een laatbloeier die zich pas twee jaar laat zien. Gezien zijn progamma voor dit jaar verwacht ik nog vrij veel groei in de B wedstrijden. De Milan Menten voor de heuvels.

SV kan naar 35M en 1000 punten tot einde carriere. De punten die de twee vertrekkers nog halen zijn voor het gewonnen plekje.

Patje bedankt voor deze deal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Patje

Patje

Deal ARG - ONE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal ARG - ONE   Deal ARG - ONE Emptywo 7 feb - 20:58:15

Akkoord. Ik denk ook dat Moniquet bij een ploeg als Lotto zijn kansen zal blijven krijgen en in de B wedstrijden mooi punten kan sprokkelen. Echter heb ik de afgelopen periode heel veel cash uitgegeven en geeft deze deal me terug wat zekere waarde met de stopvergoeding van Mareckzko en Elissonde. Die kan ik dan weer gaan gebruiken in de jacht naar de nieuwe Magnier of Del Toro.

Bbflood verfrissend om eens direct een serieus openingsbod te krijgen dat ik onmiddellijk kon aanvaarden. Veel plezier met Moniquet.

bbflood vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Deal ARG - ONE
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Deal CEP - DQS
» Deal AND - CEP
» Deal EOK - SAL
» Deal EOK - PSL
» Deal UNI - PDM