Wielerklassiekers 3
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wielerklassiekers 3

In navolging van WK1 en WK2 is dit het WK3 forum!
 
IndexIndex  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Deal AND - PDM

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Clement

Clement


Posts : 275
Join date : 21-11-22
Age : 30

Deal AND - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Deal AND - PDM   Deal AND - PDM Emptyza 10 feb - 20:42:32

Naar AND - Clement Champoussin
Naar PDM - Tratnik + Arndt + Aniolkowski

Een flitstransfer op deze avond, na de deal eerder deze avond kwam Flowtosti bij me voor Aniolkowski en daar zag ik een opening naar Champoussin. Met zo'n naam met je natuurlijk in mijn team rijden en daarmee kwamen we er snel uit. Clement Champoussin is een renner die zijn kansen gaat krijgen bij Arkea, heeft vorig jaar moeten wennen aan zijn nieuwe team maar dit jaar komt de grote doorbraak. Hopelijk wordt er minder gefocust op de grote rondes en maar op de eendagswedstrijden. Daar zijn punten te halen en daar kan Clement ook zijn talent laten zien.

Hiervoor verlaten twee sv' renners die nog niet eens binnen waren, maar soms moet je snel schakelen als kansen zich voordoen.

Flowtosti bedankt voor de snelle deal!

MelvinBraam vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Flowtosti

Flowtosti


Posts : 992
Join date : 09-11-19

Deal AND - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - PDM   Deal AND - PDM Emptyza 10 feb - 20:51:59

klopt

Wilde Aniolkowski voor een prikkie ophalen maar toen rolde dit er uit. Met Champoussin verlaat een klein trauma mijn team. Heb me ooit in het pak laten naaien toen hij als neo kwam in de zomer en dat kostte me toen veel meer dan hij waard was. Daar ben ik nooit echt over heen gekomen.....tot nu. Ik vang in SV al een aardig bedrag voor Champ en wellicht rijden Tratnik en de Pool nog wat punten. Arkea heeft wel een mooi plan met Champoussin dus ik geloof er zeker nog in, maar via deze deal vind ik eindelijk closure en kan ik verder met mijn wk3-leven

Rick Steggerda vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal AND - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - PDM   Deal AND - PDM Emptyma 12 feb - 21:44:35

Sorry jongens. Er is laatst een klacht binnengekomen op deze deal dat Clement hier te weinig krijgt/teveel betaalt... Willen jullie beide in PM je berekeningen naar een admin toesturen?
@Clement : ik snap dat dit minder fijn is, maar als er klachten binnenkomen zijn wij verplicht om ernaar te kijken Wink

WCEendT vindt dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Bennyboy

Bennyboy


Posts : 2101
Join date : 02-11-19
Age : 34

Deal AND - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - PDM   Deal AND - PDM Emptydi 13 feb - 10:12:57

Bennyboy schreef:
Sorry jongens. Er is laatst een klacht binnengekomen op deze deal dat Clement hier te weinig krijgt/teveel betaalt... Willen jullie beide in PM je berekeningen naar een admin toesturen?
@Clement : ik snap dat dit minder fijn is, maar als er klachten binnenkomen zijn wij verplicht om ernaar te kijken Wink

Ondanks dat we vinden dat Clement teveel betaald heeft, keuren we hem goed.
Champoussin was als belofte erg sterk, hopelijk voor hem vindt hij die vorm weer terug.

En door!!

Chris85, Flowtosti, Clement en otter vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Deal AND - PDM Empty
BerichtOnderwerp: Re: Deal AND - PDM   Deal AND - PDM Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Deal AND - PDM
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wielerklassiekers 3 :: Verwerkte transfers-
Ga naar: